רשת "פריד", המתמחה בטקסטיל לבית, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי, עם רדיו רדיוס 100 FM, שבו תעניק רשת "פריד", חסות למשך 6 חודשים, לתוכניתו הפופולרית של ירון אשבל "מנהרת הזמן".
במסגרת השת"פ, יתקיימו פעילויות קידום מכירות אינטראקטיביות, אירועים ופעילויות שטח למאזינים, יחולקו פרסים, כמו-גם, מתנות, הטבות והנחות.
ערן שייביץ, מנהל השיווק של רשת "פריד" אומר: "במסגרת המהלכים האסטרטגיים של רשת פריד לשנת 2008, החלטנו להתמקד השנה בעיקר במדיה האלקטרונית והאינטרנטית, לצד המדיה הכתובה".
לדבריו: "הקונספט השיווקי, העומד מאחורי הסכם שיתוף הפעולה, מתבסס על חיבור והשתייכות המותג, לעולם הלייף סטייל, העיצוב והאופנה, הבא לידי ביטוי, באמצעות שפה תקשורתית, הפונה לקהלי יעד צעירים וחדשים ותומכת בהעברת מסרים פרסומיים חדשניים, באמצעות מבצעים, הטבות, מחירים אטרקטיביים ועוד".
חברת "פריד", הנמצאת בבעלות משפחת פריד, מונה 20 סניפים בפריסה ארצית ומעסיקה כ-150 עובדים.
תוכנית "מנהרת הזמן" של ירון אשבל, המשודרת ברדיו "רדיוס", בימים א'- ה', בין השעות 12:00-15:00, משדרת שירים ישראלים ולועזיים, (בעיקר משנות ה-80 וה-90), מפעילה ליין מסיבות לנוער בימי חמישי, כמו-גם, אתר אינטרנט לבקשות ודעות המאזינים.