המשביר לצרכן חוזר לקניון "השרון" בנתניה, לאחר שבסוף האינתיפאדה בשנת 2003, נסגר הסניף הוותיק בקניון.
בית הכלבו החדש, שיפתח במהלך ספטמבר, מצטרף ל-30 סניפי הרשת הקיימים ברחבי הארץ, משתרע על-פני שטח של 1,700 מ"ר.
לדברי ניסים חסאן סמנכ"ל בכיר בקבוצת המשביר לצרכן: "האסטרטגיה המסחרית של רשת קניוני ישראל שרכשה את הקניון מתמקדת בחיזוק עוגנים מובילים. במסגרת שדרוג ומיצוב 'קניון השרון' ולבקשת בכירי 'קניוני ישראל' שקלה המשביר את כניסתה שוב לקניון, כמו-כן, מסקרים ומחקרים שערכנו בקרב תושבי השרון, עולה כי: למעלה מ-79% מאוכלוסיית האזור מעוניינים בפתיחה מחודשת של בית הכלבו של המשביר בקניון השרון, לכן, החליטה הרשת לאחר 5 שנים, לחזור לקניון 'השרון' עם בית כלבו, בקונספט חדשני שיביא לאזור השרון, מותגים מובילים".
בית הכלבו בקניון "השרון", שיפתח בקונספט החדש של הרשת, יעוצב בקווים נקיים וקלאסיים תוך שילוב של אמצעי מידוף, ריהוט ותאורה חדשניים, שעוצבו על-ידי מיטב המוחות בארץ ובחו"ל. בית הכלבו החדש יכלול את המחלקות המובילות של הרשת.
כמו-כן, בסניף החדש ישולבו מספר מותגי אופנה בינלאומיים כגון מותג האופנה "ספרינפילד" לצעירים, מותג ההלבשה התחתונה לנשים "וומאן סיקרט" ועוד.
רשת ה"משביר לצרכן", תשקיע 6 מיליון שקלים, בפתיחת הסניף החדש ורשת "קניוני ישראל" המפעילה את קניון "השרון", השקיעה 12 מיליון שקלים נוספים. סך הכל, יושקעו 18 מיליון שקלים בפתיחת הסניף.
רשת "המשביר לצרכן" בבעלות קבוצת שביט, היא כיום רשת בתי הכלבו היחידה בישראל. החברה מפעילה 30 בתי כלבו בארץ, הממוקמים על שטח כולל של 120,000 מ"ר.