קליל עולה בימים אלה בקמפיין חדש בנושא חלונות מעוצבים איכותיים באחריות כפולה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, בתקציב של כ-1.5 מיליון שקלים, יעלה בטלוויזיה, במגזינים וברדיו.
בקמפיין מודגשות תכונות איכות מערכות החלון ועמידותן לאורך זמן בכל עונות השנה ותנאי מזג האוויר - "לא כל חלון עומד בכל מזג אוויר. תנו לי קליל, זה לא חלון רגיל". בנוסף, מציג הקמפיין את האחריות הכפולה אותה מציעה קליל ללקוחותיה - על החלון (חומרים, אביזרים וצבע) ועל ההתקנה.
מסלול האחריות הכפולה הוא שירות יחידי מסוגו בתחום זה של עולם הבנייה.
הסרטון מציג אפקטים ממוחשבים מיוחדים המשולבים עם צילומים של סוראיה, דוגמנית בת 23, שהגיעה לישראל מסאן פאולו שבברזיל בעקבות אהבה.
קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב - יגאל שמיר, סופרוויזרית - קרן שכטר, ארטדיירקטורית - מיכל מנגוט, קופירייטר - נועם פתחי, מנהלת הפקה - מירי סלהוב-מודעי.
קליל תעשיות הינה החברה הגדולה והמובילה בישראל בפיתוח, ייצור ושיווק של חלונות מעוצבים ומערכות אלומיניום, חלונות, דלתות, תריסים וקירות מסך - עבור ענף הבנייה, התעשיה והייצוא.
קליל מעניקה ייעוץ מקצועי לתכנון פתחים חינם לבונים ולמשפצים ומפנה לביצוע הפרויקט לרשת מתקינים מורשים שלה ברחבי הארץ. פרויקט אלומיניום בבית קרקע מוערך כמרכיב השני במשקלו בעלות הכוללת של בניית הבית, כאשר המחירים מתחילים בסדר גודל של עשרות אלפי שקלים.