רשת onot עולה בקמפיין פרסום סתיו/חורף 2008/09, באמצעות משרד הפרסום "נפתלי אברהם". עלות הקמפיין מוערכת בכ-3 מיליון שקלים.
את קמפיין הפרסום של onot מובילה דוגמנית העל האמריקנית מייגן גרייבס, המופיעה גם בקמפיינים של רשת 'מייסיס' האמריקנית ושל בית האופנה "קווין לטיפה". עבור הופעתה בקמפיין תקבל מייגן סכום של כ-100 אלף דולר עבור 3 ימי צילום. לצידה של גרייבס מופיע גם השחקן הישראלי המצליח סמי הורי המוכר לנו בעיקר מסדרות כמו "פלורנטין", "קפה פריז", "המשאית","אהבה מעבר לפינה" ועוד.
קמפיין הפרסום צולם ברחבי תל אביב, בקונספט שכולו "רגעים קטנים של אושר" הקמפיין יעלה באמצעות תשדירי טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 הערוץ הרוסי 9. כמו-כן ילווה בפרסום קטלוג, אינטרנט, ודיוור ישיר למועדון הלקוחות.
רשת onot פונה לנשים במידות 42 ומעלה ומונה כיום 41 סניפים הפזורים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ.
- קרדיטים: משרד פרסום נפתלי אברהם.