בנק ירושלים יוצא בקמפיין פרסומי בהיקף של 600 אלף שקלים לקידום פיקדון "יתרון למתמיד", המעניק למפקיד ריבית הולכת וגדלה עם התמשכות תקופת הפיקדון.
במסגרת הפיקדון, המוגדר לשלוש שנים עם תחנות יציאה ללא קנס מדי שנה, הריבית בתום השנה הראשונה תהיה פריים מינוס 1.25% (כיום - ריבית של 4.5%), בתום השנה השנייה - פריים מינוס 1.10% ובתום תקופת הפיקדון - פריים מינוס 0.95%. המבצע מיועד ללקוחות כל הבנקים, ולא מותנה בהעברת המשכורת לבנק ירושלים.
הקמפיין, השלישי בסדרת קמפיינים בתחום הפיקדונות תחת הסיסמה "שולה, זה לא אישי", יעלה, בין היתר, באמצעות משרד הפרסום GPS ומשרד האינטראקטיב E-DOLOGIC ויכלול מודעות בעיתונות המודפסת הכללית, החרדית והערבית וכן באנרים באתרי אינטרנט מובילים.
לדברי מנהלת מערך השיווק בבנק ירושלים, דינה פרומוביץ', "היום, בעידן של תנודתיות בשוק ההון ועלייה באינפלציה, חשוב לנו להדגיש את האפיקים הסולידיים בעלי התשואה המובטחת שבנק ירושלים מציע ללקוחותיו".
בנק ירושלים
משרת כ-110,000 לקוחות קמעונאיים באמצעות מערך של 16 סניפים. בנק ירושלים הוא בנק מסחרי מתמחה הפועל בארבעה תחומים עיקריים: פעילות עם משקי בית, מימון בניה למגורים בשיטת "ליווי סגור", אשראי מסחרי, בנקאות פרטית לתושבי חוץ ושוק ההון והחיסכון. הבנק מספק שירותים למשקי הבית בתחומים הבאים: משכנתאות והלוואות לדיור, הלוואות לרכישת רכב, חסכונות ופיקדונות, השקעות בשוק ההון ועוד.