חברת NIKKEN המפתחת מוצרים בתחום ה-WELLNESS משיקה בישראל, לקראת ראש השנה, את קולקציית התכשיטים הייחודית Bella Passione בעיצובו של מעצב התכשיטים האיטלקי אנטוניו רוסו.
רוסו, דור שלישי לתכשיטנים, העניק לתכשיטים בקולקציה מראה אירופאי קלאסי, השולט כיום בקו האופנה האירופאי. הוא הצליח לשלב את הטכנולוגיה הייחודית של NIKKEN לאיזון הגוף - Tri-Phase בתכשיטים, כך שתעניק להם זוהר ויוקרה.
בין פריטי הקולקציה:
- תליון לב - מילאנו - תליון לב מצופה בזהב צהוב, K24, משובץ באבני קריסטל צ'כיים, הדרך הרכה והלבבית להביע את האהבה לחיים.
- תליון נחש - ונציה - עיצוב יפהפה של תליון מלבני, באורך 40 מ"מ, מצופה בזהב לבן K24, משובץ באבני, קריסטל עליו פס שחור מתפתל בחושניות להעצמת המראה.
- צמיד קשיח - ונציה - עיצוב מתפתל של אבני קריסטל על ציפוי זהב לבן K24, הופך את הצמיד לפריט אופנתי המשלים כל סגנון לבוש.
- צמיד קשיח - נאפולי - גבעות העיר נאפולי היוו השראה לעיצוב הצמיד, מצופה בזהב צהוב K24, עליו משובצות אבני קריסטל צ'כיות המשרטטות מראה של גבעות משתפלות.
העיצוב האקסלוסיבי של התכשיטים משלב בתוכו את טכנולוגית ה-Tri-Phase, שלושת השלבים, המעניקה, לכל תכשיט ותכשיט, אופי משלו, היא זו שהופכת את התכשיט ליפה במיוחד וייחודי בעולם.
שלב I - טכנולוגיה מגנטית חזקה מתקדמת המעוצבת בתכשיט על-מנת להעניק כיסוי מגנטי מלא, עם עוצמה של 1,200 גאוס שתורם לשיכפול האנרגיה המגנטית הטבעית.
שלב II - טכנולוגית האינפרא אדום רחוק מתקדמת המשולבת בצורת חלקיקים קרמים מיוחדים כחלק מעיצוב התכשיט. אלו קולטים אנרגיה מהגוף ומחזירים אותה בחזרה ובכך, בעצם מספקת תחושת חום עדינה ונעימה שתורמת לתחושת הרוגע.
שלב III - טכנולוגית יונים שליליים המשחררת יונים שליליים לסביבה, ומטרתה לשחזר את הסביבה הטבעית המרגיעה והעשירה ביונים, המצויה באוויר יערות וליד מפלי מים. היא זו התורמת לתחושה של שלווה ורגיעה.
קולקצית Bella Passion מייצגת יופי, תשוקה ואיכות חיים. מחיר מומלץ לצרכן, החל מ-400 שקלים ועד 550 שקלים. את תכשיטי הקולקציה ניתן להשיג באמצעות מפיצים עצמאיים ובאתר האינטרנט
www.nikkenil.com.
על NIKKEN
חברת NIKKEN נוסדה בפקוקה שביפן בשלהי מרץ 1975. מר איסמו מסודה בשיתוף עם מדענים יפנים, שעסקו בתורת המגנטים, פיתח אבטיפוס של מדרסים, המשלבים את אפקט הבליטות בעזרת המגנטים. בשל רצונו לעזור לאחרים לצמוח כלכלית הוא בחר במערכת הפצה חדשנית באותה תקופה - שיווק רשתי.
מאז צמחה החברה בקצב מסחרר וכיום ניתן למצוא את NIKKEN בכ-40 מדינות, ביניהן ישראל, עם יותר מ-30 מיליון לקוחות מרוצים, והיא נחשבת ומוכרת כמובילה בתחום איכות החיים בעולם, ובעלת דירוג פיננסי 1A5 של חברת B&D.
NIKKEN ישראל נפתחה בשנת 2000 ומציגה הישגים מרשימים במונחים מקומיים ובינלאומיים כאחד. הסניף הישראלי מפעיל מערכות משולבות המאפשרות את פעילות המפיצים באופן יעיל ושוטף, הכוללות: מערך שיווקי, מערך הדרכה, מערך של עזרים פרסומיים וקידום מכירות, מערך אספקה והפצה, מערך כספי, הנהלת חשבונות ומערך ממוחשב.
www.nikkenil.com.