חברת אייווקס, המשווקת את המערכות המתקדמות (מבית מובילאיי) להתראה בפני תאונות דרכים, עלתה בקמפיין ייחודי שמטרתו יידוע ציבור הנהגים אודות יכולת המערכת לשמור על חייהם וחיי משפחתם ועל-ידי כך, לצמצם את מכת תאונות הדרכים בארץ.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן, עלה ברדיו ובעיתונות, בהיקף של 250,000 דולר, בכיכובו של פרזנטור החברה, חיים הכט פונה אל הנהגים תחת הסיסמא: "סאנשיין, אל תעלה על הכביש בלי אייווקס".
מערכת אייווקס הנה מערכת התראה מהמתקדמות מסוגה בעולם
ומותקנת ברכבי יוקרה, כגון: מרצדס, ביואיק, וולבו ועוד.
ממשרד הפרסום חברון זלצמן נמסר כי: "הקמפיין בעיתונות עושה שימוש במחקר שעשתה החברה בשיתוף ד"ר מינה צמח. מהממצאים עולה כי, בהתקנת מערכת איווקס, הסיכוי להיות מעורב בתאונת דרכים פוחת ביותר מ-50%".