ליימן שליסל, עולה בקמפיין תדמיתי לבונבוניירת שוקולד מרסי. הקמפיין יעלה בטלוויזיה באמצעות יורו תל אביב, בערוצים 2, 10, 24, ו-9 ויימשך כשבועיים עד לראש השנה.
הקמפיין, תחת הכותרת המלווה את מרסי לאורך השנים: "מרסי - דרך מתוקה לומר תודה" כולל 2 סרטונים (כ-25 שניות כל אחד) הפונים לשני קהלים: צעירים ובוגרים, אשר ישודרו לסירוגין בערוצי הטלוויזיה. בנוסף ובמסגרת הקמפיין, נחשפת בונבוניירת מרסי שוקולד חלב החדשה, המושקת בישראל בימים אלו.
הקמפיין מטעם חברת שטורק, יצרנית השוקולד, הותאם לקהל הישראלי ולהקרנה מקומית והיקפו מוערך בכמיליון דולר. הקמפיין מחבר בין בונבוניירת מרסי לחוויית האהבה, הנתינה וה"ביחד" אותה אנו מרגישים ומטפחים בתקופת החגים. הסרטונים שנבחרו מציגים סיטואציות שונות של הבעת תודה ואהבה.
יעל זהבי, מנהלת מותג שטורק בליימן שליסל, מעדכנת כי בשנה האחרונה גלגל שוק הבונבוניירות 62 מיליון שקלים (שוק מבורקד) עם נקודת שיא במכירות בעונת החגים שכוללת את פסח וראש השנה, עוד מציינת זהבי כי הבונבוניירה הנמכרת ביותר בישראל היא בונבוניירת מרסי 250 גרם, המחזיקה נתח שוק של 13.5% במקום השני ממוקמת בונבוניירת טופיפי 125 גרם המחזיקה נתח שוק של כ-9.2% (על-פי סטורנקסט, כספי, יולי 2008).