תשלובת ד"ר פישר, אשר השיקה השנה את סדרת ג'נסיס MEN - סדרת אנטי-אייג'ינג ייחודית לגברים, ממשיכה את קמפיין ההשקה ותעלה בשבוע הבא עם קמפיין תוכן שיווקי באתר ONE באמצעות arc אינטראקטיב.
את הקמפיין מובילים השחקנית ופרזנטורית החברה יעל אבקסיס ולצידה הדוגמן גולן פוקסמן. הקמפיין תחת הסיסמא: "מעכשיו ד"ר פישר דואג גם לגברים", מדגיש את חשיבות השמירה על עור הפנים הגברי מפני קרינת השמש, פעולת הגילוח היומיומי, פגעי אקלים וסביבה.
במסגרת הקמפיין באתר ייבנה מיניסייט מיוחד לסדרת התכשירים ג'נסיס MEN, הגולשים ישחקו במשחק טריוויה ספורטיבי העוסק בהגנה כפולה: הגנה על עור הפנים והגנה במגרש הכדורגל ויוכלו לזכות בחבילת VIP הכוללת טיסה, מלון וכניסה למשחק של הקבוצות הנחשבות: ריאל מדריד וברצלונה. בנוסף, תחולקנה ערכות ג'נסיס MEN במתנה ויינתן קופון הנחה אטרקטיבי במיוחד לרכישת התכשירים ברשת סופרפארם.
הפעילות תלווה בקמפיין עיתונות רחב בפריסה ארצית ובנראות בנקודות המכירה. תקציב הקמפיין - מיליון שקלים.