קמפיין הפרסום החדש של הגרה, שיעלה במהלך חודש אוקטובר יכלול קטלוג חדש שיופץ ב-500,000 עותקים בעיתוני נשים, דיוור ישיר, פוסטרים בנקודות מכירה ופרסום באינטרנט באמצעות משרד הפרסום גולנהרדע.
את הקמפיין החדש של רשת הגרה יובילו שלוש נשים יפות, מלאות ואנונימיות אשר ימחישו כיצד אישה בשלה ובטוחה בעצמה צריכה להראות.
רשת הגרה מתמחה באופנה ואקססוריז לנשים בגילאי 30 פלוס ובמידות 56-42. הרשת בבעלות האחים משה ומוטי צדיקפור, מונה כיום כ-10 חנויות בבעלות מלאה בפריסה ארצית.
זהו הקטלוג הגדול ביותר אותו הפיקה רשת הגרה מאז רכישת המותג ומציגה בו כ-30 דגמי חורף אופנתיים.
ברשת הגרה מוסרים כי: "בחרנו בשלוש נשים אנונימיות ומלאות כדי להוביל את הקמפיין השנה מתוך אמונה כי נשים מלאות יכולות להראות אופנתיות, נשיות ובטוחות בעצמן".