HI-NET, חברת האינטראקטיב העצמאית הגדולה בישראל הפועלת משנת 2000 ובבעלות רמי שכטר ושי בן-ארי, החלה החודש לטפל במספר תקציבים חדשים, בתחומי הבריאות, התיירות, מט"ח ואקדמיה, ביניהם הקמפיינים של המכללה לישראל, המתמחה בתוכנית לימודית רלוונטית לשוק העבודה הישראלי והאמריקאי, וקמפיין המכללה האקדמית הדסה ים ללימודים לתואר ראשון ושני במגוון מסלולים.
בתחום הבריאות, המשרד יטפל בתקציב האינטראקטיב של הדסה דנט -על, מרפאת השיניים של בית-החולים הדסה עין כרם, הידועה במומחיות של מיטב רופאי השיניים בישראל.
בתחום התיירות העלה המשרד את חברת התיירות מדראפט ספיריט, בקמפיין לקידום היעד התיירות והנופש מספר 1 בעולם -מאוריציוס.
בנוסף חזרו למשרד תקציבי חברת המט"ח פורקס פלייס ומכללת הישגים ללימודי שוק.