אורי דנינו, מנהל הפעילות העסקית של חברת Avaya ישראל, יסיים בסוף השנה את תפקידו, לאחר שמונה שנים של עבודה בחברה.
דנינו נחשב לאחראי על ההחדרה המוצלחת של פתרונות טלפוניית ה-IP וה-Call Center של Avaya לשוק הישראלי. הוא הפך את Avaya ישראל לשחקנית מרכזית בשוק פתרונות ה-IP המקומי, עם פרויקטים מוצלחים אצל לקוחות כמו בזק, HOT, פרטנר, ביטוח ישיר, כלל ביטוח, תיקשוב, ישראקארד, לאומיקארד ורבים נוספים מבין הארגונים הגדולים בישראל.
שון מק'קאפרי, מנהל אזור דרום אירופה ב-Avaya: "אנו אסירי תודה לאורי דנינו על תרומתו הגדולה להצלחה של Avaya בישראל. דנינו הצליח להעניק לחברה בשוק הישראלי החשוב, מעמד דומה לזה שהיא נהנית ממנו בעולם".
אורי דנינו עצמו מסר בהודעת פרידה: "אני מודה לאנשים הנהדרים איתם עבדתי ב-Avaya, וכמובן לשותפים העסקיים בישראל על השנים המרתקות ועל תחושת ההישג המשותף". דנינו ימשיך ללוות את Avaya ישראל כיועץ.
אודות Avaya
חברת Avaya מציעה לעסקים וארגונים פתרונות ושירותים לתכנון, הקמה וניהול רשתות התקשורת שלהם. למעלה ממיליון עסקים ברחבי העולם, לרבות 90% מחברות ה-Fortune 500, מתבססים על הפתרונות והשירותים של Avaya לייעול תהליכים, שיפור הפרודוקטיביות והשגת יתרון תחרותי.
Avaya היא מובילה עולמית בתחום ה-VoIP ובשילוב יישומי קול ונתונים על-גבי רשתות ארגוניות. לקוחותיה, ביניהם ארגונים ועסקים גדולים וקטנים כאחד, נהנים משיפור מתמיד בביצועים העסקיים שלהם, בזכות הפתרונות המתקדמים, הבטוחים והאמינים של החברה.