|
אודי פינצ'בסקי [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
אודי פינצ'בסקי (56), מונה לתפקיד מנהל סחר ופיתוח עסקי במעריב. פינצ'בסקי, בעל תואר בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, החל את דרכו המקצועית כאיש מכירות בגלובס, התקדם למנהל מחלקת המודעות ובהמשך למנהל המסחרי של העיתון ועד לתפקיד משנה למנכ"ל גלובס, ממנו פרש בשנת 2004, לאחר 21 שנים בגלובס.
פינצ'בסקי הגה ויזם את הרעיון הראשוני של ועידת ישראל לעסקים של העיתון גלובס בשנת 1992 ואף נבחר בשנת 2003 על-ידי איגוד המפרסמים בישראל כאיש השיווק של חודש ינואר אותה שנה, על תרומתו להצלחת הפרויקט.
בארבע וחצי השנים האחרונות, מאז עזב את תחום התקשורת והעיתונות, פנה לתחומים אחרים; פיתוח עסקים פרטיים ומיזמים שונים, בהם שותף ב"המקצוענים", מדריך לבעלי מקצוע מומלצים לבית תחת קורת גג אחת, וגם לתחום האמנות, החל לצייר והשתתף במספר תערוכות. כמו-כן, משמש, באופן וולונטרי, כמנהל בית רפפורט, מרכז אמנות רב תחומי ברמת גן, שהוקם להנצחת הפסל נתן רפפורט.
פינצ'בסקי: "אחרי הפסקה של ארבע וחצי שנים אני נרגש לחזור לתחום התקשורת והעיתונות, להריח את ריח העיתון שיוצא לדפוס ולעשייה הרבה שבתחום. על עיתון מעריב עוברת תקופה לא קלה, המהווה הזדמנות ואתגר עבורי להובילו להצלחה ולהישגים חדשים".
רוני קליינפלד, מנכ"ל מעריב: "אין לי ספק שפינצ'בסקי, עם הידע הרחב שרכש לאורך השנים וההיכרות שלו את תחום העיתונות יהווה תוספת כוח משמעותית בשוק התחרותי בו אנו פועלים ובאתגרים הרבים העומדים בפני מעריב בהשגת היעדים ובהובלתו כעיתון יומי מרכזי".