|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

היילייטס ינואר לערוצי הסטארס ב-yes

- הודעה מטעם yes
18/12/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: מיכל הרמן-פניני  |    |  yes


מרפאה פרטית עונה שניה Private Practice

החל מיום שלישי, ה-06.01, בשעה 21:15, בערוץ - yes stars Drama ובמקביל בערוץ yes Stars HD.

אם נדמה היה בעונה הראשונה שהרופאים המאכלסים את מרפאת "אושנסייד" הקליפורנית חפים מדאגות ובעיות שאינן עוסקות רק בענייניי הלב, המציאות טופחת להם בפנים בעונה השניה. אדיסון מגלה להפתעתה שהמרפאה בקשיים כלכליים אדירים, קשיים שנעמי לקחה על עצמה את הטיפול בהם והסתירה מכולם. למרות הסימפתיה לחברתה הטובה ביותר, אדיסון מחליטה שטובת המרפאה קודמת ומגייסת את סאם - האקס של נעמי - להצלת המרפאה, והוא לוקח את השליטה בחברה. המצב במרפאה הולך ונעשה גרוע, וכולם מפולגים. דל, פקיד הקבלה/המיילד מתפטר ונעמי אינה סולחת לאדיסון והחברות בינן נגמרת.

בשאר ענייני המרפאה - ד"ר קופר ממשיך ברומן עם שארלוט קינג ומסתיר אותו מחברתו הטובה ויולט. קינג מתרשמת מכישורי הניתוח של אדיסון ומנסה לפתות אותה לעסוק ביותר ניתוחים בבית החולים מאשר לעבוד במרפאה ומג (ג'יין ברוק "שיקגו הופ") אשה מעברו של פיט צצה במרפאה. ואילו אדיסון ממשיכה ברומן עם איש היס"מ החתיך קווין (דיוויד סאטקליף "בנות גילמור") וזוכה לביקור מאחיה המנתח ארצ'ר (גרנט שואו "מלרוז פלייס"), שיגרום ללא מעט בעיות...

החיים על-פי נד - עונה שניה Pushing Daisies

החל מיום שלישי, ה-20.01, בשעה 22:00, בערוץ - yes stars Drama ובמקביל בערוץ yes Stars HD.

הסדרה הכי קסומה בטלוויזיה שבה לעונה שניה. בעונה הקודמת הכרנו את נד, הבחור בעל מגע הקסם, שיכול להעיר את המתים בנגיעה למשך דקה (אחרת מישהו אחר מת). הוא העיר את אהובתו שארלוט "צ'אק" צ'ארלס לאחר שנרצחה, והחליט להשאיר אותה בחיים. בפתיחת העונה החדשה היצרים גועשים וסודות עולים לפני השטח.

נד מדוכא בשל החלטתה של צ'אק לעבור לגור בנפרד ממנו על-מנת לפתח את עצמאותה. הוא לא אומר לה כלום ותומך בה, אך זה לא מונע ממנו להיות מדוכדך. אוליב, שגילתה בסוף העונה הקודמת שלילי - דודתה של צ'אק - היא בעצם אמא שלה, נאבקת עם הסוד וכמעט מגלה אותו. כפתרון, לילי שולחת אותה למנזר. ואילו אמרסון קוד, הבלש הציני, מסתיר סוד שקשור להעלמותה של ילדה קטנה אותה הוא מנסה למצוא בכל דרך אפשרית, כבר במשך שנים.

דם אמיתי True Blood

החל מיום שלישי, ה-06.01, בשעה 22:30, בערוץ yes stars Action ובמקביל בערוץ yes Stars HD.

הסדרה החדשה המדוברת ביותר של רשת HBO מגיעה ל-yes Stars Action. סדרה חדשה מיוצר "עמוק באדמה" אלן בול ורשת HBO. "דם אמיתי" הוא סיפור אהבה נשכני המתרחש בעולם בו 5 שנים לפני מאורעות הסדרה ערפדים "יצאו מהארון" בעקבות יצירתו של דם סינטטי.

סוקי סטייקהאוס (זוכת האוסקר אנה פקווין), היא מלצרית בעיירה קטנה וקרתנית בלואיזיאנה. היא מסתירה סוד שידוע רק לקרובים אליה - יש לה את היכולת לשמוע את מחשבותיהם של הסובבים אותה, יכולת המעניקה לה סבל רב בשל הניסיון המתמיד לסנן את הקולות של האנשים סביבה והלקוחות בבר בו היא עובדת.

יום אחד נכנס לבר ביל קומפטון (סטיבן מוייר "גרושה כמו חדשה") ערפד נאה ומסתורי, וסוקי מתחילה לנהל איתו מערכת יחסים. בהיותו מת הוא הופך לאדם היחיד מבין הסובבים אותה, שאינה יכולה לקרוא את מחשבותיו. כמי שמרגישה מנודה מסביבתה, סוקי פתוחה מאד לרעיון האינטגרציה בין בני האנוש לערפדים, אך החשיפה לעולמו של ביל ועולם הערפדים, לצד סדרת רציחות מסתוריות בעיירה, מעמידים את סובלנותה במבחן... כבר בתום הפרק השני, הסדרה חודשה לעונה שניה.

  • על יצירת הסדרה - היוצר המוערך והמהולל אלן בול (זוכה האוסקר® על "אמריקן ביוטי", "עמוק באדמה") עבד עם רשת HBO במשך 5 שנות הפקת "עמוק באדמה". הוא חתם איתם על חוזה פיתוח לשנתיים, במהלכו הוא יפיק עבורם סדרה נוספת. הסדרה מבוססת על סדרת הספרים "מסתורי הערפד הדרומי" (Southern Vampire Mysteries) של שארלין האריס.

"זה היה עולם רומנטי, סקסי, מפחיד ומצחיק" אמר בול על רב-המכר של האריס "חיכיתי בציפיה לכל רגע פנוי בו אוכל לשבת ולאבד עצמי בתוכם. אני חושב שלאחר 'עמוק באדמה', שהיתה כל כך מרוכזת באנשים המתמודדים עם המוות, הייתי מוכן למשהו שהוא הרבה יותר כיפי". בול הביא את הרעיון של "דם אמיתי" לרשת לאחר שנתקל בספר הראשון בסדרה Dead Until Dark בעת שדפדף בו בביקור בחנות בארנס אנד נובל ליד ביתו. לאחר שכבר היה שקוע בספר השלישי בסדרה הוא הבין שיש בידו את הסדרה הבאה שלו ופנה להאריס.

האריס, המגדירה עצמה כאישה ממוצעת מהמעמד הבינוני חתמה עם בול לאחר שדחתה שתי הצעות אחרות לעבד את ספריה, "לאחר שדיברתי עם אלן הבנתי שהוא ידע מה אני רוצה לומר. הקונספט המקורי שלי היה על הדחקה ועל איך שאנחנו לרוב פוחדים מהדברים שגורמים לנו להביט על עצמנו בצורה קרובה מדי".

  • קונספט - בסדרה, הערפדים "יצאו מהארון" בעקבות המצאתו של דם סינטטי הפוטר אותם מהצורך לתקוף בני אדם ולשתות את דמם. מרגע יציאתם לחברה הם מבקשים להשתלב בה כאחד האדם. לערפדים יש אפילו ליגה נגד השמצה שעוסקת בזכויות הערפדים. למרות רצונה של קהילת הערפדים להשתלב בחברה כאחד האדם, ישנם עדיין כאלו שמעוניינים לשמר את מנהגיהם. גם בקרב בני האדם יש כאלו המוכנים לקבלם ויש כאלו החוששים מהם. בול משתמש בערפדים בסדרה כמטאפורה מורכבת ומעביר ביקורת על יחסים בין גזעיים, אפלייה מינית והיחס לאחר.

בסדרה יש תמהיל מדויק של הומור שחור, אלימות וסקס בין ערפדים לבני אדם בצורה שלא נראתה עד כה על המסך. "הסדרה מעניקה את כל הסיבות מדוע אנשים אוהבים סדרות טלוויזיה" אמרה סו נאגלה, נשיאת הבידור של HBO "זה עולם שאנשים יבינו, מלא בדמויות שאנשים ירצו לשוב ולפגוש מדי שבוע".

  • ליהוק - לתפקיד הראשי לוהקה זוכת האוסקר® אנה פאקווין ("הפסנתר", סדרת סרטי "אקס-מן") כסוקי סטאקהאוס, מלצרית הניחנת ביכולת טלפאטית. ערב אחד מגיע ביל הערפד למסעדה בה היא ממלצרת. תושבי העיירה הנתקלים לראשונה בערפד מוטרדים וחוששים מנוכחותו אך סוקי מוקסמת ממנו. היא מנסה להתיידד עימו ובהמשך אף מתאהבת בו. לתפקיד ביל לוהק סטיבן מוייר הבריטי, שנצפה בעבר על מסכינו בסדרה "ניו יורק לונדון" ולאחרונה כמאהבה של דברה מסינג במיני סדרה "גרושה כמו חדשה". זוכת הטוני לויס סמית' לוהקה כסבתה של סוקי וראיין קוואנטון האוסטרלי ("קרוב רחוק") כאחיה.

  • דם אמיתי - תופעת השיווק והפרסום הטלוויזיוני של השנה - HBO יצאה בקמפיין נרחב וחסר תקדים כדי לפרסם את הסדרה. הקמפיין כלל בין היתר פרסומת בעיתונות ובטלוויזיה למשקה Tru Blood (התחליף הסינטתי לדם בסדרה) שבלבל צרכנים שחשבו שמדובר במשקה אמיתי, פתחה בלוגים ואתרים של דמויות מהסדרה, וכן קמפיין ויראלי הכולל מכתבים בשפות עתיקות שהגיעו לאנשים מהקהילה הגות'ית. הם קיבלו מעטפות שחורות חתומות בשעווה אדומה שהתוכן שלהן נכתב בשפות מתות כמו בבלית ואוגריתית. הקמפיין המאסיבי לקידום הסדרה החל כבר בפברואר השנה - חמישה חודשים שלמים לפני עליית הסדרה לאויר. "ידענו שיש לנו הזדמנות לסחוף את הצופים לתוך העולם של True Blood" אמרו אנשי HBO, "אלן בול רצה להכין את הצופים מראש למציאות האלטרנטיבית בה מתרחשת הסדרה כך שכשאתה צופה בפרק הראשון אתה מעורב יותר בהתרחשות".

  • רייטינג - המספרים מדברים - לאורך שידור הסדרה, הרייטינג שלה עלה ועלה בהתמדה, והיא צפויה להפוך לסדרה השלישית הנצפית ביותר בתולדות HBO אחרי סקס והעיר הגדולה והסופרנוס.

דוקטור הו 4 - שני פרקי הסיום Doctor Who

פרק 12 ביום ראשון, ה-04.01 בשעה 22:30, בערוץ yes stars Action. פרק 13 ביום ראשון ה-11.01 בשעה 22:30, בערוץ yes stars Action.

שני פרקי סיום מופתיים לעונה הרביעית, האחרונה בכיכובו של דיוויד טננט. דונה (קת'רין טייט) מבשרת לדוקטור "מסר" שקיבלה מהמלווה הקודמת של הדוקטור (דיוויד טננט) - "הכוכבים נעלמים", כולל כדור הארץ.. הדוקטור מגלה שמאחורי ההעלמות הפתאומית ונטולת ההסבר של הכוכבים עומד גורם מסוכן: יריב מר מהעבר, המדען המטורף דאברוס, שהמציא את גזע הדאלקים - רובוטים חסרי רגשות ובעלי תאווה להשמיד את כל מי ששונה מהם.

הדוקטור מגייס את כל המלווים שלו מהעבר כדי להלחם באיום פלישת הדאלקים - קפטן ג'ק (ג'ון בארומן) וצוות "טורצ'ווד", מרתה ג'ונס (פרימה אג'ימן) מלוותו מהעונה השלישית, שרה ג'יין סמית (אליזבת' סליידן), מיקי סמית' וג'קי טיילר והאיחוד המרגש מכל, שלו מצפים כל צופי הסדרה מאז תום העונה השניה, הוא עם המלווה הנאמנה רוז (בילי פייפר "וידוייה הסודיים של זונת צמרת") שחוצה את היקום המקביל כדי להציל אותו.

העונה הרביעית של הסדרה מסמנת את "סוף הדרך" (פרק הסיום נקרא, בהתאם, "סוף המסע") מבחינת הצוות הקריאטיבי שהוביל את הסדרה החל מימיה הראשונים: הכותב והמפיק ראסל טי דיוויס ("קוויר בעיר") עוזב ומפנה את דרכו לתסריטאי סטיבן מופט ("ג'קיל","זיווגים"), המפיק פיל קולינסון וראש מחלקת הדרמה של ה-BBC ג'ולי גארדנר, שהיו הרוח החיה מאחורי הסדרה, עוזבים גם הם לתפקידים בכירים יותר. יחד איתם עוזב גם דיוויד טננט את תפקיד הדוקטור - אחרי 3 עונות טננט החליט שלא להמשיך לעונה החמישית. הוא יופיע ב-4 ספיישלים שישודרו במהלך השנה וימסור את השרביט לשחקן אחר, אחרי הפסקה קלה -העונה הבאה תעלה רק ב-2010.

דוקטור הו Doctor Who - כל העונות בשידור יומי

החל מיום שלישי, ה-13.01, בשעה 19:20, שידור נוסף למחרת ב-14:20. כל העונות לסדרת המד"ב זוכת הפרסים.

כל ארבע העונות של "דוקטור הו" - כולל הספיישלים לחג המולד - בשידור יומי. לאור בקשות הצופים - כל פרקי דוקטור הו ישודרו מההתחלה בשידור יומי. דוקטור הו היא סדרת מד"ב קלאסית שזכתה תחייה מחודשת ב-2005, על-ידי הכותב והמפיק ראסל טי דיוויס ("קוויר בעיר", "בוב ורוז").

הסדרה מגוללת את סיפורו של הדוקטור - חייזר בן 900 שנים המשמש כ"אדון זמן" - המטייל ברחבי הזמן והחלל, ונותר בודד לאחר שבני מינו מתו. הדוקטור מטייל לעתיד ולעבר, פוגש אויבים מסוכנים לצד אישים מפורסמים (צ'ארלס דיקנס, שייקספיר, אגתה כריסטי, המלכה ויקטוריה) ואף חוזה באירועים היסטוריים כמו בריאת העולם וסיומו. בעונה הראשונה גילם את הדוקטור כריסטופר אקלסטון, ובתום העונה החליף אותו דיוויד טננט שנשאר בתפקיד הדוקטור לאורך 3 העונות שעקבו.

הדוקטור אינו מטייל לבד ובכל עונה הצטרפה אליו בת לוייה. בשתי העונות הראשונות היה זה הליהוק המפתיע של בילי פייפר, שעד לאותו רגע היתה כוכבת פופ לשעבר, שהפכה לסנסציה. בעונה השלישית החליפה אותה פרימה אג'ימן בתפקיד מרת'ה ג'ונס, ואילו הקומיקאית קת'רין טייט הצטרפה בעונה הרביעית לתפקיד דונה נובל, תפקיד שגילמה כאורחת בספיישל חג המולד. מלווה מפורסמת אחרת היתה קיילי מינוג, שגילמה את המלווה של הדוקטור בספיישל אחר לחג המולד. הסדרה נחשבת לאחת מסדרות המד"ב הטובות ביותר, היא מושכת אליה את מיטב התסריטאים בבריטניה ומלאה בהופעות אורח של טובי השחקנים הבריטיים.

טים The Life and Times of Tim

החל מיום ראשון, ה-25.01, בשעה 21:00, בערוץ yes stars Comedy וערוץ yes Stars HD.

קומדיית אנימציה חדשה מבית HBO - כולם עושים טעויות. טים עושה אותן יותר מכולם. בשביל טים - בחור בשנות ה20 לחייו, צעיר וקצת חסר בטחון מניו יורק - לקום בבוקר היא הטעות הראשונה שלו באותו היום, זה הפתח לטעויות שתגענה מאוחר יותר. לא משנה מה הסיטואציה שהוא נזרק אליה, איכשהו טים יפלוט את המילה הלא נכונה או יעשה את הטעות שתגרום לכולם להרגיש לא בנוח.

זו לא היתה בעיה כזאת גדולה אם טים לא היה נתפס כל הזמן בקלקלתו. הוא חי עם חברתו איימי, שמרוויחה יותר כסף ממנו ומסתובבת עם חברים נחשבים יותר משלו, שמתביישת בו אבל מאפשרת לו להמשיך ולמצוא את עצמו. בעבודה יש לו שני חברים - רודני וסטו שני צעירים שגם להם אין מושג מה יעשו עם עצמם. הסדרה נוצרה בידי סטיב דילדאריאן יוצר קמפיין "הלטאות" של באדווייזר שפיתח את הסדרה במקור ל-FOX לפני ש-HBO לקחה את הפרויקט אליה.

שעות נוספות Billable Hours

החל מיום שלישי, ה-20.01, בשעה 21:30, בערוץ yes stars Comedy.

צעירים, חכמים ומשועממים. "מחייבים לפי שעה" היא קומדיה מצליחה ממפיקי "הכי גאים שיש", אשר בימים אלו עונתה השלישית עולה לשידור בקנדה. במשרדי חברת עורכי דין תאגידית בטורנטו, קבוצה של בני 20 ומשהו מגלים את מה שלא ניתן היה ללמוד מ"אלי מקביל" או "פרקליטי אל איי" - להיות עורך דין זה שעמום מוות.

90% מהזמן שלהם מנוצל לעבדות ניירת משעממת. מצופה מהם - כעורכי דין מצעירים ומתחילים - לעבוד 90-85 שעות בשבוע, 50-51 שבועות בשנה, למשך כל חייהם. אז מה קורה כשחבר'ה צעירים ומוכשרים נאלצים לבלות 95% מהזמן שלהם בסביבת עבודה משעממת ולא מאתגרת? הם מתחילים לעשות שטויות. קומדיית סינגל קמרה חריפה על מצב עורכי הדין ועולם המשפט.

"מחייבים לפי שעה" נוצרה ביד פאב פליפו (המוכר כאית'ן הכנר מ"הכי גאים שיש"), שמככב גם בתפקיד הראשי ולצידו ברנדון פירלה וג'ניפר באקסטר (המוכרת מסרטי ג'ורג' רומרו) כחבריו לעבודה. פרנק ואן קין ("משתגעים מאהבה") מפיק.

סקראבס Scrubs - כל הפרקים, כל העונות, בשידור יומי

ימים א'-ה' החל מה-18.01, בשעה 20:30, שידור נוסף לכל הפרקים ברצף בסוף השבוע, בערוץ yes stars Comedy.

למי שפספס או רוצה לראות שוב - כל פרקי הסדרה, מההתחלה, בשידור יומי. כל פרקי הקומדיה האהובה בשידור יומי. סקראבס מאז ומתמיד הייתה קומדיה אחרת - בין הקומדיות הראשונות של "הדור השלישי" (סינגל קמרה, בלי פס קול צחוק מודבק), מאד פיזית, מיטיבה לשלב בין רגעים דרמטיים ורציניים לבין אירועים אבסורדיים על גבול הדמיוני, עם דיאלוג מושחז, מהיר ונטייה ברורה לסלפסטיק.

בין הדמויות המאכלסות את בית החולים נמצאים החברים הכי טובים ג'יי די וטורק - ג'יי די (זאק בראף) הוא רופא שלומיאלי וחסר ניסיון, ואילו חברו הטוב טורק הוא מנתח שחור ותחרותי. אליהם מטרפים אליוט (שרה צ'אלק) רופאה מתמחה שבהמשך הופכת לבת זוגו לסירוגין של ג'יי די, שרת סדיסטי שמתעלל בג'יי די, בוב קלסו מנהלן בית החולים חסר הלב, קרלה האחות הראשית הסרקסטית ודוקטור קוקס - הרופא האחראי ודמות אב עבור ג'יי די. פרקי הסדרה ישודרו מדי יום, עם שידור חוזר מרתוני של הפרקים בסוף השבוע.

שני גברים וחצי פוגשת את C.S.I

יום שני, ה-19.01, בשעה 21:00, בערוץ yes stars Comedy. הפרק של "CSI זירת הפשע" ישודר בערוץ הראשון, בשבת ה-27.01.

כותבי "שני גברים וחצי" וכותבי "CSI זירת הפשע" עושים היסטוריה טלוויזיונית. כשצ'אק לורי, יוצר "שני גברים וחצי" פנה לקרול מנדלבאום, מפיקת CSI ב-2007 לגבי פרק קרוסאובר אפשרי בין שתי הסדרות, כינה אותו כותב הסדרה נארן שנקר "משוגע". אחרי שהשניים נפגשו מאחורי הקלעים בפסטיבל טלוויזיה בקנדה, הרעיון עלה שוב והפעם מכיוון אחר לגמרי - לא קרוסאובר מסורתי בו דמויות מסדרה אחת מבקרים בסדרה אחרת - אלא חילופי צוות הכתיבה בין שתי הסדרות: כותבי CSI יכתבו פרק עבור "שני גברים וחצי" וכותבי "שני גברים וחצי" יכתוב פרק של CSI.

לורי כתב עבור CSI פרק העוסק ברציחתה של כוכבת סיטקום קפריזית ומרושעת (הדומה דמיון חשוד לסיביל שפרד, אותה לורי מתעב מימי עבודתם המשותפת ב"סיביל") ואילו כותבי CSI כתבו פרק העוסק במותו של בעלה המיועד של אוולין טדי (ג'ק וואגנר). כשמתגלה על איבר מינו של טדי סימני ליפסטיק מגיעים אנשי המעבדה הפלילית לחקור... פרק עם המון קריצות לCSI והופעת אורח של ג'ורג' אידס (המגלם את ניק סטוקס בCSI).

ארמונות חול בחולות - רובין ספרקלס חוזרת ל"איך פגשתי את אמא"

יום שני, ה-12.01, בשעה 21:30, בערוץ yes stars Comedy ובמקביל בערוץ yes Stars HD.

ג'יימס ואן דר ביק, הזמרת טיפאני והשחקן אלן ת'יק מתארחים. אחרי דרישות בלתי פוסקות מהצופים והמעריצים נכנעו יוצרי "איך פגשתי את אמא" והחזירו לסדרה את "רובין ספרקלס" - האלטר אגו של רובין שרבצקי, שהיתה כוכב פופ בצעירותה בקנדה. רובין הנרגשת מכריזה בפני החבורה על בואו של אהובה לשעבר סיימון (בגילומו של ג'יימס ואן דר ביק, דוסון המיתולוגי ב"דוסון קריק"), בחור ששבר את ליבה כשזרק אותה.

רובין זוכרת את סיימון כנגן חתיך בלהקת רוק, אך במהרה מתגלה שהוא גדל והפך לבטלן כעור שלא עשה שום דבר עם חייו. בעוד החבורה משתהה לנוכח התרגשותה של רובין - שאינה רואה את סיימון כפי שהוא היום אלא רק כפי שהיה אז - מרשל מסביר את התנהגותה ב"רוורטיגו", חזרה של אנשים לימי התנהגותם בעבר כשהם פוגשים אנשים מעברם.

כשסיימון מזכיר שהוא פגש את רובין בעת שצילמה את הקליפ לשיר השני שלה ("בלדה אומנותית" על-פי רובין) "ארמונות חול בחולות", בארני מבטיח שלא יעצור עד שיצא את הקליפ המדובר..

Yes Stars Comedy - שידור יומי בערוץ

הפמליה Entourage 4

שידור יומי לקראת העונה החדשה החל מה-11.01 ימים א'-ה' בשעה 00:00. הקומדיה הלוהטת של HBO שיצרה באזז מטורף בהוליווד. וינסנט צ'ייס הוא כוכב קולנוע בהוליווד, שהביא עימו לעיר הסרטים את שלושת חברי הילדות שלו מקווינס, וכעת הם מלווים אותו לכל מקום. על כולם מנצח סוכן - העל של חסר המעצורים, ארי גולד. מסיבות, בחורות, סמים, סלבס, הימורים ועוד קצת בחורות, אלה החיים במסלול המהיר של חיי השואוביז. בעונה הרביעית הם סוף סוף מצלמים את "מֶדִיְין" בקולומביה. כמובן שההפקה מסתבכת די מהר כשהבמאי מתאהב באחת משחקניות המשנה ויוצא מאיפוס כשהיא לא מחזירה לו אהבה.

רוק 30 - 30 Rock

שתי העונות ברצף בשידור יומי לקראת העונה החדשה. החל מה 27.01 ימים א'-ה' בשעה 00:00. הסדרה הקומית, זוכת 2 פרסי האמי פעמיים ברציפות לסדרה הטובה ביותר עם טינה פיי ואלק בולדווין, זוכי פרס גלובוס הזהב לשחקנים הטובים ביותר. קומדיה עוקצנית על הנעשה מאחורי הקלעים של תוכנית מערכונים. ליז למון (טינה פיי) רווקה בשנות השלושים לחייה עובדת בתפקיד החלומות של כל כותב: היא התסריטאית הראשית בתוכנית מערכונים בשידור חי בשם "גירלי שואו" המצולמת בניו יורק שנאלצת להתמודד עם מנהל חטיבת בידור חדש בשם ג'ק (אלק בולדווין). הוא אמנם מומחה גדול בתנורי מיקרו אך אינו מבין דבר בטלוויזיה (מה שלא מונע ממנו לבחוש בכל הנעשה בהפקה). נסיונותיה של ליז להשתלט על הצוות והסדרה ומובילים אותה להתמודדויות שהן לעתים בלתי אפשריות ובעיקר מצחיקות. הסדרה רוויה בבדיחות פנימיות על התעשייה ועל מקומות עבודה ככלל.

כריסטין הישנה Old Christine

כל העונות ברצף בשידור יומי החל מה-26.01. ג'וליה לואי דרייפוס היא כריסטין, היא גרושה בת 35, בעלת מכון כושר לנשים, שמגדלת את בנה, ריצ'י, בן ה-8. יחד איתם גר אחיה הצעיר וחסר האחריות שמשגע את כריסטין, אבל לפחות משמש כאוזן קשבת ובייביסיטר בעת הצורך. כריסטין מנהלת מערכת יחסים הדוקה ואינטנסיבית עם הגרוש שלה שנמצא בקשר עם בחורה צעירה, כריסטין "החדשה". כל עונות הסדרה שהחזירה את ג'וליה לואי דדרייפוס למסך, שברה את "קללת סיינפלד" וזיכתה אותה בפרס האמי לשחקנית הקומית הטובה ביותר.

פילדלפיה זורחת 3 It's Always Sunny in Philadelphia

צ'רלי, מאק, והאח והאחות דניס ו"די" (דיאנדרה) - הם בעליהם של פאב אירי מקומי חצי כושל. החיים שלהם לא הכי מוצלחים, ויש מי שיראו בהם אפילו לוזרים תמידיים, שכל מה שמעניין אותם זה בחורות, סקס ואלכוהול. בעונה השלישית החבורה מוצאת תינוק שננטש במזבלה. אביו של מאק חוזר לחייו ומציע לו אהבה תמורה לסמים. די יוצאת עם כוכב ראפ מקומי ומצליחה להישרף מכך (במלוא מובן המילה), הם מנסים להתקבל לקבוצת הפוטבול "פילדלפייה איגלז" והם נלקחים כבני ערובה בידי האחים מקפוייל ועוד לא הזכרנו את המפעל ניצול שפתחו במרתף. שידור יומי החל מה-05.01 בשעה 22:00.

המלך היל 10 King of the Hill

סידרת האנימציה הסאטירית מצוירת של מייק ג'אדג' (היוצר של ביוויס ובאטהד) וגרג דניאלס (התסריטאי של משפחת סימפסון). הסדרה מתעדת את חיי היום יום של משפחת היל שגורמים לדמויות לפקפק בערכיהן, כשהם פוגשים דמויות בעלות סולם ערכים שונה. חברות, משפחה, גבריות, הטרדה מינית, ופטריוטיות הם נושאים שמשפחת היל מוצאת בהם הומור. שידור יומי החל מה-05.01.

אנדי ברקר Andy Barker Pi

אנדי ריכטר הוא אנדי ברקר, רואה חשבון מצליח, שמחליט להסתכן ולפתוח משרד ראיית חשבון פרטי משלו. למרבה הצער, אנדי מגלה שהמזל שלו נגמר בפתאומיות כשהעסק שלו נכשל כישלון צורם. אך מקרה של טעות בזיהוי מנחית בחיקו תיק של חוקר פרטי והוא מחליט לקבלו, כך הוא נהיה חוקר פרטי עם כישרון יוצא מן הכלל למתמטיקה. שתי הקריירות שלו מצטלבות כל הזמן ויוצרות סיטואציות מצחיקות ומטרידות ביותר. שידור יומי החל מה-11.01.

וויל וגרייס Will and Grace 8

עונה שמינית ואחרונה לקומדיה האהובה. וויל וגרייס חברים טובים. וויל הוא עו"ד הומוסקסואל וגרייס היא מעצבת פנים סטרייטית כששניהם גרים יחד בדירה בניו-יורק. ביחד הם עוברים חוויות שונות ומשונות ובכל בעיה הם יודעים שהם יכולים לסמוך אחד על השני. עונה אחרונה בשידור יומי החל מה-14.01.

בוש הקטן Lil Bush

לקראת ההשבעה של אובמה, אנימציה קומית פרועה וחצופה על ילדותם של מנהיגי העולם החופשי. האם אי פעם תהיתם כיצד האנשים הגדולים בהיסטוריה הגיעו לגדולתם? התשובות טמונות ב"בוש הקטן: תושב ארצות הברית", סאטירה חריפה ושנונה שמחזירה אתכם לימים שבהם ג'ורג' וו. בוש, הנשיא ה-43 של ארצות הברית, עדיין שיחק מגרש המשחקים. לוו את ג'ורג' הקטן בזמן שהוא מוביל את הקבינט המדיני הקטן שלו לעבר תהילת עולם פוליטית, בבית ספר יסודי. שידור יומי לקראת השבעת אובאמה החל מה-19.01.

אמריקן איידול 8 American Idol

ימים שישי ושבת בשעה 18:00, החל מ-16.1 בערוץ yes stars Base. תחרות הכשרונות חוזרת בעונה חדשה! עונה חדשה לתוכנית הכשרונות המצליחה ביותר בארה"ב, המשודרת בהפרש של שלושה ימים בלבד מארצות הברית. גם הפעם יטייל צוות השופטים ברחבי צפון אמריקה ויבחן את עשרות אלפי האלמונים שרוצים להגשים חלום ולהפוך לאליל האמריקני הבא. הטובים מתוכם יישלחו להוליווד לשלב הבא, ומבין אלה ינופו הפחות טובים ויישארו רק אלו שיעלו לשיר בשידור החי.

בעונה הזו צפויים כמה שינויים ורעננונים לפורמט, בראשם שופטת רביעית המצטרפת אל רנדי ג'קסון, פולה עבדול וסיימון קאוול - קארה דיוגווארדי. דיוגווארדי היא מפיקה, שעבדה עם אמנים כבריטני ספירס, כריסטינה אגילרה, גוון סטפני, סלין דיון ועוד. שינוי מהותי נוסף הוא התמקדות גם באחורי הקלעים של התחרות, כולל מעקב צמוד אחר המתמודדים על רגעיהם האמוציונליים והשמחים, אלמנט שיוסיף משמעותית על הדרמה וההזדהות הרגשית. בהתאם גם מבטיחה ההפקה למעט בהצגת אודישנים גרועים ולהתמקד יותר בסיפורים אנושיים. שני פרקי השבוע ישודרו ברצף מדי מוצאי שבת ב-22:45.

הגומל The Cleaner

ימים חמישי בשעה 20:15, החל מ-8.1, בערוץ yes stars Base. דרמה אינטנסיבית המבוססת על חייו של וורן בוייד, מפיק-שותף בסדרה וגם מי שעזר לגמול מפורסמים רבים, ביניהם מל גיבסון, וויטני יוסטון וקורטני לאב. בנג'מין בראט הוא וויליאם בנקס, איש משפחה אוהב, שהתמכרותו לסמים הביאה אותו לתחתית. מהמקום הכי נמוך בחייו הוא עושה עסקה עם אלוהים - זה יעזור לו להתנקות, ובתמורה יקדיש וויליאם את חייו לעזור לאנשים מכורים. נאמן להבטחתו הוא אינו בוחל בשום אמצעי כדי לנקות את הזקוקים לעזרה.

לצדו עומדים שלושה אנשים: אקאני - יפהפיה מיסתורית ומניפולטיבית, שתמיד מצליחה לקבל את החלק הטוב יותר במשימות; סוונטון - שלמרות אופיו הבעייתי הוא בעל ערך רב במשימות כיסוי; דרנל - הרכש החדש בחבורה, המתקשה, לעיתים, לאזן בין אמונותיו הדתיות לאמצעים בהם נוקט וויליאם כדי לגמול אנשים. בין הצלחות לכשלונות, ממשיך וויליאם להיאבק ברוחות העבר, ומנסה למצוא את האיזון בין ה"עבודה", אהבתו למשפחתו ושדים אישיים. שחקנים: בנג'מין בראט (”חוק וסדר"), איימי פרייס-פרנסיס ("קליפורניקיישן"), גרייס פארק ("באטלסטאר גלקטיקה").

תאריך:  18/12/2008   |   עודכן:  18/12/2008
מיכל הרמן-פניני
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פסטיגל, או פסטיבל? השירים האהובים והמוכרים לדורותיהם יושמעו במשך חג החנוכה ותתקיים תחרות אינטראקטיבית בשיתוף המאזינים.
18/12/2008  |  לינדה בר  |   הודעות כלליות
רשת קפה ג'ו מצטרפת למאבק במלחמה בסמים וחוברת לרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול. במסגרת הצטרפותה למאבק, נתלו בסניפי הרשת פוסטרים מן הקמפיין הטלוויזיוני במטרה לעודד את המודעות בקרב בני נוער. כמו-כן, מציעה הרשת למכירה בסניפיה את תליון הקמפיין "היי בנטורל", שהכנסותיו הינן תרומה למען מיגור התופעה.
האם אתם כבר שנים כובשים זיתים בסתר ורק משפחותיכם זוכות לטעום מהם? אולי תהיו אתם הזוכים בתואר כובש הזיתים הטוב ביותר לשנת 2009?
במעמד ראש עיריית תל אביב-יפו, מר רון חולדאי, ומנהל האגף לתרבות ואמנויות בעירייה מר אביגדור לוין, תיחנך במוזיאון ז'בוטינסקי בתל אביב תערוכת פסלים "היהודים שלי", מעשה ידי האמנית הוותיקה, גב' לוקה וקס.
אנו חיים בתקופה סוערת. יותר מתמיד אנו מחפשים את הדרך הנכונה והראויה להתנהל כאזרחים שרוצים לשנות, לקבוע ולהשפיע על פני החברה שלנו. מסיבה זו, אנו, במרכז האקדמי למשפט ולעסקים, שמים דגש על למידה המרחיבה את אופקיו של הסטודנט ופועלת להכשרתו לקראת השתלבותו העסקית והחברתית.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il