בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
- הודעה מטעם מי עדן
מאת:
ניבה עומר | | שטרן אריאלי יחסי ציבור
|
חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים בישראל, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש, המדגיש את חשיבות איכות המים שאנו צורכים. עיקר הקמפיין עוסק בחידוד ההבדלים בין צריכת מים מינרלים טבעיים, לבין מים מסוננים וכן מדגיש את המשמעות שבהבדלים ביניהם על רקע העובדה ש-70% מגופנו הוא מים. לצד היתרונות הרבים של המעבר למי עדן וצריכה נבונה של המים האיכותיים ביותר, מתייחס הקמפיין גם לסוגיית עלות ההצטרפות ל"מי עדן עד אליך". הקמפיין ממחיש כי ניתן ליהנות משירות הכדים של מי עדן, עד הבית, בעלות שירות של שקל אחד בלבד ליום. אורית גזית, סמנכ"ל השיווק במי עדן: "דווקא בתקופה כזו חשוב להזכיר לצרכן מחד את חשיבות הבחירה במים האיכותיים ביותר, לאור העובדה כי כ-70% מגופנו וגוף ילדינו הם מים ומאידך, שהמעבר לצריכת מי עדן בכדים בבית הינה בעלות של שקל אחד ליום! כך שגם היום לא צריך להתפשר על איכות המים ואפשר להעניק לכל בני המשפחה הרגלים בריאים לחיים בקלות ובמחיר השווה לכל נפש!". הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט בהשקעה מדווחת של למעלה ממיליון שקלים.
|
תאריך:
|
23/12/2008
|
|
|
עודכן:
|
23/12/2008
|
|
ניבה עומר
|
|
יינות רקנאטי יוצאים בשיתוף פעולה אסטרטגי עם מסעדת היוקרה Deca (דקא), במסגרתו מציעה מסעדת Deca תפריט ערב ייחודי הכולל מנה ראשונה, מנה עיקרית וכוס יין רקנאטי ריזרב, במחיר מוזל של 120 שקלים בלבד.
|
|
|
בוני סולומון, קודם לתפקיד סמנכ"ל המכירות באתר תפוז, זאת לאחר שנה וחצי בהן שימש כמנהל המכירות של האתר.
|
|
|
סלקום משיקה לראשונה בישראל שירותי גלישה בדור ה-3 גם ללקוחות טוקמן. מעתה, יוכלו לקוחות טוקמן, חדשים וקיימים, ליהנות גם הם משירותי גלישה בדור ה-3 ושירותי וידיאו. הלקוחות יקבלו חווית גלישה בדור ה-3, שירותים מתקדמים, שיחת וידיאו, צפייה בשידורים חיים באמצעות הטלפון הנייד, הורדת תכני וידיאו לטלפון, פורטל תוכן עשיר ומגוון וכמובן, ממגוון מכשירים חדשים ואטרקטיביים של הדור ה-3.
|
|
|
חברת התקשורת 012 סמייל, מעריכה כי ביום האחרון של שנת 2008, ערב ראש השנה האזרחית, כמות דקות השיחה לחו"ל תגדל פי 2.5 מהכמות הממוצעת ליום רגיל. להערכת החברה, העלייה בדקות השיחה תהיה ניכרת יותר בקרב לקוחות המגזר הרוסי, כשבראש השנה האזרחית העלייה בשיחות לחלק ממדינות ברית המועצות לשעבר, תגיע אף לפי 4.5 מכמות דקות השיחה המבוצעות ביום רגיל למדינות אלו.
|
|
|
חברת ארדן סמארט הום, מקבוצת ניסקו ארדן, השיקה את מרכז התצוגה הגדול והמקיף בישראל לטכנולוגיות בית חכם. המרכז, אשר בהקמתו הושקעו כשני מיליון שקלים, כולל את הפיתוחים המתקדמים בעולם בתחום הבית החכם. המרכז ממוקם ברחוב הנמל 36, בתל אביב.
|
|
|
|