ברס אלקטרה תקשורת סלולארית, יבואנית Sony Ericsson בישראל, יוצאת באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, בקמפיין גלריה עבור הטלוויזיה ואתרי האינטרנט. היקף הקמפיין הוא מיליון שקלים. הקמפיין פונה לקהל הרחב, במטרה לחשוף את מגוון האפשרויות בבחירת מכשיר סלולארי של סוני אריקסון. המגוון שמציגה החברה מאפשר לכל אחד יכול לבחור את המכשיר שמתאים לצרכיו ותואם את אישיותו הייחודית. הקמפיין יעלה למשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה והאינטרנט השונים.
השפה הויזואלית ועולם הדימויים המוצג בסרטוני הטלוויזיה שאוב מעולם משחקי המחשב ומציג את עולם הסלולאר על-פי סוני אריקסון. החדשנות, המהירות וגורם ההפתעה המוצגים דרך משחק המחשב מאפיינים את העולם הסלולארי של סוני אריקסון כדינאמי, מפתיע, חדשני ומגוון. מגוון אפשרויות הבחירה, מאפשר לכל אחד להתאים לעצמו את המכשיר הנכון עבורו והמייצג אותו, הן מבחינת הפונקציות והן מבחינת עיצוב המכשיר.
מיקי ברקן, מנכ"ל ברס אלקטרה מוסר: "בשנה האחרונה הוכיחה סוני אריקסון שמובילות בתחום אחד לא צריכה לבוא על חשבון תחומים אחרים. עם סדרת השקות מוצלחות ולקראת סדרת השקות עתידית, בחרנו להדגיש את היכולת לבחור. הבחירה במכשיר סלולארי כזה ולא אחר של סוני אריקסון לא מחייבת וויתור למען. כל אחד יכול לבחור וליהנות מהמכשיר הנכון ביותר עבורו והמוביל בתחומו".
הקמפיין הייחודי עוצב כחלק מהאסטרטגיה השיווקית הכוללת של סוני אריקסון, הפועלת בשלושה נתיבים מרכזיים: מוזיקה, צילום ועיצוב. הקמפיין מציג מבחר מגוון של המכשירים הקיימים ברשת כגון: c905, W980, W902, W595, C902, T700, W760 ועוד.