חברת התרופות דקסל פארמה (דקסון) עלתה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום Lead, למוצר החורף המוכר דקסמול קולד תחת הסיסמא - "דקסמול קולד לאנשים שאתם הכי אוהבים". סרט הפרסומת מספר על תלאותיה של אימא בדרכה, במזג אוויר סוער, להביא לבנה החולה מרק, כשבסופו של דבר כשהיא כבר מגיעה אליו היא מגלה שהוא מצא דרך מהירה וטובה יותר להבריא - דקסמול קולד. בסרט משתתפים גם עובדים ממערך המכירות של החברה כניצבים.
הקמפיין ממצב שוב את דקסמול קולד כמוצר המוביל בתחום הטיפול בתופעות הצינון והשיעול, אשר מבטל את הצורך בפתרונות אחרים. (בסקר, שנערך בדצמבר 2008 על-ידי מכון מרקט ווטש, עלה שוב כי דקסמול קולד הוא המוצר המועדף על-ידי הציבור בישראל בקטגוריה).
הקמפיין בעלות של 2.5 מיליון שקלים עלה בערוצים המסחריים בטלוויזיה: 2, 9, 10 ו-24. נירה רוטשילד, מנהלת השיווק בדקסל פארמה (דקסון), "חברת דקסל פארמה בחרה לשתף את העובדים בפרסומות וקמפיינים של החברה כאמצעי לחיזוק ההזדהות של העובדים עם מותגי החברה ויצירת גאוות יחידה. קמפיין דקסמול קולד מצטרף לפרויקטים קודמים בהם נעשה שיתוף עובדים, כגון: קמפיין שנעשה לאחרונה למותג אדקס".