שירותי בריאות כללית, ארגון הבריאות המוביל בישראל, עולה היום (ב', 19.1) בקמפיין חדש בכיכובם של חמודי, ג.יפית ומאיה ישעיהו. בקמפיין מסבירות השתיים כי עברו עם כל בני המשפחה לכללית והן ממליצות לכולם לעשות כמותן.
הן מדגישות את היתרונות שבמעבר לכללית - שירותים נרחבים ומתקדמים למשפחה ביניהם: היריון בליווי אישי, עשרות מרכזי בריאות הילד, מרכזי בריאות האישה ושירותים נוספים למשפחה. כמו-כן הן ממליצות לאחד את כל בני המשפחה בכללית. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות ימשך כשבועיים בתקציב מדווח של כ-2 מיליון שקלים.
לדברי עופר חברוני, ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות בכללית: "בחרנו בג.יפית להוביל את הקמפיין הודות לאמינות הגבוהה לה היא זוכה בציבור וכן העובדה שהיא מהווה מודל לחיקוי. הצהרתה של ג.יפית כי עברה לכללית עם יתר בני המשפחה מדברת בעד עצמה. קמפיין קודם בכיכובה, לקידום שירותי און-ליין באינטרנט, הניב תוצאות נאות וגידול במספר המצטרפים לכללית. הקמפיין הנוכחי מהווה המשך של שיתוף הפעולה".
ג.יפית וחמודי
ג.יפית ידועה כדמות אמינה הבודקת ומעניקה המלצתה למוצרים בהם היא מאמינה, זוהי האתיקה העסקית עליה היא מכריזה. גם הפעם ממליצה ג.יפית על מעבר לכללית לאור ניסיון אישי, שכן היא וכל בני משפחתה עברו לכללית ונהנים כעת משירותי רפואה מתקדמים. בנוסף להמלצה לעבור לכללית שתוצג בפורמט המוכר של ג.יפית תתווסף בחלקו השני של הקמפיין המלצה ל"איחוד משפחות" בכללית - מעבר של בן או בת הזוג לכללית.
קרדיטים - שירותי בריאות כללית:
מנהלת תקשורת שיווקית: ענבר זך; מנהלת פרסום: מיכל קון-קסמי; פרסום: ראובני פרידן; סמנכ"ל קריאייטיב וראש קבוצת לקוחות: ניב חורש; מנהלת לקוחות: אביטל סובול; מנהל מחלקת תכנון ומחקר: רותם שביט; פלנרית: הילה עוזר; מנהל קריאטיב: גידי שמיר; ארט דירקטור: גלי גולדברג דיבון; קופירייטר: לורה רוזנפלד; חברת הפקה: ג. יפית; מנהלת מחלקת הפקה: רינת קינן; מפיקת משרד: ג'ני נודלמן; במאי אנימציה: גבי ביבליוביץ'; במאי: אבי וייסבלאו; צלם: רמי סיגאווי; פוסט פרודקשן: JCS; עורך: אביד רות מאירי; אולפן סאונד: JCS; חברת אנימציה: סטנגה.