הבצפר, בית הספר הגבוה של עולם הפרסום, פותח מסלול לימודים נוסף אשר סוגר מעגל להעמקת התפיסה שלו כבית ספר שעובד בדיוק כמו בעולם האמיתי על כל סוגי המדיות.
הכיתה החדשה תכשיר כח אדם לענף הפרסום: הראשון שנפתח זה בנובמבר 08 היה מסלול מבצעים גרפיים למשרדי פרסום, בפברואר הקרוב יפתח מסלול ייחודי נוסף עם התמחות למדיה האינטרנטית.
ורד בטש, מנהלת הבצפר: "האינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד ממפת התקשורת. חברות מוצאות את עצמן משקיעות משאבי שיווק ברשת. העולם הטכנולוגי המשתנה, דורש יכולות גבוהות מבחינה טכנית ובחשיבה פרקטית. רעיון קריאטיבי, חייב להיות מתורגם באופן שונה במדיה אינטראקטיבית שהיא און ליין. הבצפר פותח הזדמנות יוצאת דופן להכיר את עולם הפרסום מבפנים ומזמין ללמוד את מקצוע הגראפיקה הפרסומית האינטראקטיבית, בתנאים של משרד פרסום. שבה ילמדו התלמידים כיצד ליישם את הכלים הללו בעולם האמיתי. תוך עבודה שוטפת במהלך הקורס עם בריפים אמיתיים".
"הבצפר יכשיר קבוצות קטנות של אנשים לתקופת לימודים הכוללת תרגול בעבודות ובריפים אמיתיים, הגרפיקאים ילמדו יסודות עיוניים בתחומי המיתוג השיווק והפרסום, מסלול הגרפיקה יתנהל בדומה לעבודה במשרדי האינטרקטיב ויעבוד בשיתוף פעולה עם מסלולי הלימוד של הבצפר: קופירייטרים פלנרים תקציבאות והפקה".
עיצוב הכיתה יהיה בדומה לזה של סטודיו במשרד פרסום, יוקצה מקום ליד כל עמדה למושב נוסף לרעיונאי/קופירייטר ו/או ארטדירקטור לצורך עבודת צוות והנחייה.
מירי פרידמן, 32, מונתה לתפקיד מנהלת מסלולי הגרפיקה של הבצפר. פרידמן, בוגרת תואר ראשון במתמטיקה, בעלת תואר בקולנוע, ותואר MCSD - מייקרוסופט. פרידמן בעלת ניסיון עשיר בתחום התקשורת והגרפיקה, עוסקת בכתיבת מאמרים בנושאי מחשב בעיתונות מקצועית ובאינטרנט, כותבת ספרות מקצועית, ומרצה ותיקה למקצוע המחשבים במוסדות אקדמאיים מוכרים. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על הצוות המקצועי, על התכנים, הפרויקטים השונים וליווי הסטודנטים בדרכם במסלול.