הונדה מעלה קמפיין טלוויזיה ואינטרנט הנועד לתמוך במבצע מכר אגרסיבי לכל דגמי הונדה סיוויק. במסגרת המבצע מציעה הונדה: קנה אחד מדגמי הונדה סיוויק, שלם 89 אלף שקלים ואת היתרה ב-36 תשלומים ללא ריבית והצמדה. המבצע בתוקף עד תאריך: 31.1.08.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 במשך 10 ימים ובמקביל יעלה גם באתרי אינטרנט. הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, והיקפו נאמד בכמיליון שקלים.
הונדה סיוויק הייתה בשנת 2008 הרכב השלישי הנמכר ביותר בישראל, זאת למרות שהיא לא נמצאת בקבוצה 2.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב - יניב מילינרסקי; מנהלת קריאייטיב - סיגל עבודי; מנהל לקוחות - אלי דולב; תקציבאי - יוני פרידמן; קופירייטר - אסי זליקוביץ; ארט - יפעת שלזינגר; פלנר - עמית פס; מקאן דיגיטל: סמנכל קריאייטיב - אלדד וינברגר; סופרוויזרית - דפנה דויסקי; תקציבאית - יעל קריבוי; קופי - עמי עלוש; ארט - גיא לאופר; יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן.