לראשונה מאז הקמתה ב-1982 יוצאת חברת שקדיה באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בקמפיין טלוויזיוני ראשון מסוגו בתקציב של למעלה מחצי מיליון שקלים. הקמפיין מורכב משלושה סרטוני חסויות שחושפים את המוצר האחרון מפס הייצור שלה - סדרת מוצרי אורז שכוללת: אורז פרסי מובחר ויסמין טהור - היחידים בארץ שמוצעים ברמת טוהר של 100% וכן אורז ריזוטו ובסמטי. הסרטונים ישודרו בערוץ 2 (קשת ורשת) וכן בערוץ 10 החל ב-22.1.09 למשך שבועיים וחצי.
הסרטונים מראים תבשילי אורז שקדיה מהבילים שמגרים עד מאוד את בלוטות החיך של כל חובב מזון איכותי.
גלית מאורי, מנהלת השיווק בשקדיה: "השקת קמפיין טלוויזיוני הוא חלק משמעותי משינוי אסטרטגיית החברה. לא עוד מותג 'יפה ששותק' אלא מותג יפה שגם רוצה להשמיע את קולו. הסרטונים מעבירים לצופה את עיקרי ערכי המותג - עושר קולינרי מעורר חשק. מחירים תחרותיים בשוק האורז יעשו שרות מעולה לצרכן הישראלי שאורז הוא תוספת המועדפת עליו. הקהל מזהה את המותג שקדייה עם איכות ללא פשרות ובמחיר תחרותי, יש לנו פוטנציאל שוק אמיתי".
חברת הפקה: מיוחס - פוסט פרודקשן; במאי: אורן מיוחס; ארט: שרון גופר; קופירייטרית: גלי פינטו; משרד פרסום: שטרית מדיה גרופ.
שקדיה הוקמה בשנת 1982, ונמצאת כיום בבעלות חברת דין שיווק וקליה בע"מ. שקדיה נחשבת מזה יותר משלושה עשורים ליצרנית מובילה של שוקולדים, שוקולדים מצופים וחבילות שי. תחת המותג שקדיה משווק מגוון רחב של מוצרים ומעדני איכות מקטגוריות שונות: פירות יבשים, שמן זית, מולבנים לאפיה ובישול, שוקולדים לאפיה ובישול, חטיפי אנרגיה ועוד. מוצרי החברה משווקים בהצלחה רבה בארץ ובעולם.