משרד הפרסום סיגאווי & סיגאווי זכה בתקציב הפרסום של מלון הדסה בייבי - מלון ליולדות, הסמוך לקריה הרפואית הדסה עין-כרם.
מיכאל ויזל, מנכ"ל הדסה בייבי, אומר כי הנהלת המלון והבעלים של המלון - ישפרו, מקבוצת נכסים ובניין - החליטו על שינוי מיתוג למלון, וכי ההצעה של סיגאווי תאמה את הבריף שניתן.
הרעיון שבקשו הדסה בייבי להעביר הוא שמדובר במלון איכותי ליולדות, המאפשר להן להתחזק ולאסוף כוחות לאחר הלידה ולפני שהן ממשיכות בחייהן, בעוד התינוק מטופל 24 שעות ביממה בידי צוותים רפואיים. התפיסה העומדת מאחורי הקמת המלון היא שאישה שזה עתה ילדה אינה חולה, ועל כן היא לא צריכה לשהות בבית חולים, אך עם-זאת, היא עדיין חלשה וזקוקה לזמן התאוששות. "הסיסמה שהציע לנו צוות סיגאווי - רגע לעצמך, בין לידה לבית - מביעה את הקונספט הזה בצורה מושלמת". אומר ויזל.
במודעות מושם דגש על היות מלון הדסה בייבי מלון יולדות פסטורלי, כדי להדגיש עוד יתרון של המלון - המיקום שלו בהרי יהודה והאווירה השלווה והרוגעת.
מסיגאווי מדווחים שהקמפיין עלה לאוויר השבוע וכי הוא כולל מודעות בעיתונות המקומית והארצית, עיתונות ייעודית ליולדות ולאמהות, חילונית ודתית וכן באתרי אינטרנט ייעודיים ובפורומים של הריון ולידה.
ענבל סיגאווי, מנהלת תיק הדסה בייבי במשרד, מדווחת כי תקציב הפרסום של הדסה בייבי לקמפיין זה הוא 260,000 שקלים.
צוות הקמפיין:
- מנהלת תיק לקוחות - ענבל סיגאווי;
- מנהל קריאטיב - קובי בן-אור;
- מעצבת - מאיה שני-פלנבאום.