בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
יקב טפרברג 1870 משיק יין חדש
|
- הודעה מטעם יקב טפרברג 1870
מאת:
עדי וילדר | | וילדר יחסי ציבור
|
יקב טפרברג 1870 משיק בימים אלה את היין הראשון מסוגו בישראל - מלבק תוצרת ישראל - יין הטרה מלבק 2007. יין הטרה מלבק 2007 עשיר מאד במגוון של ארומות וטעמים, עם סיומת רכה ומהנה. ליין צבע עמוק ועוצמתי בזכות הפיגמנט האדום העשיר שלו, והוא מספק פרופיל ארומות ייחודי בהשוואה לזני האיכות האחרים הקיימים בארץ. מחירו של יין ה'טרה מלבק 2007 - 65 שקלים. מלבק טרה 2007 שם הסדרה: טרה; שם היין: מלבק טרה 2007; שנת בציר: 2007; הרכב זני: 100% מלבק; מקור הענבים: ענבי המלבק נבצרו מחלקת הכרם שבעמק איילון. הכרם נטוע על מדרון בקרקע גירית ומאופיין באיזון בין רמות היבול לצימוח הווגטטיבי. במהלך הגידול בוצע דילול אשכולות להורדת כמות היבול בכדי להגיע לענבים בעלי ריכוז טעמים וארומות מרבי. הבציר: מכני בשעות הבוקר; נתוני בציר: בריקס 24.9, חומציות [ג/ל] 5.2, pH 3.6. תהליך ייצור היין: ענבי המלבק הגיעו ליקב בשעות הבוקר לאחר שנבצרו באופן מכני בשעות הבוקר המוקדמות. לאחר ריסוק עדין הותססו ענבי המלבק במשך כשבעה ימים בטמפרטורה של 29 מעלות תוך הפעלת משטרי המטרה שונים לצורך מצוי טעמים, ארומות וצבע מזגי הענבים. בסיום התסיסה האלכוהולית היין עבר השרייה על הקליפות למשך שלושה ימים ולאחריה סחטנו את הענבים בסחיטה איטית בלחצים נמוכים והיין הועבר למיכל נירוסטה לתסיסה המאלולאקטית על מנת לייצב ולרכך את היין. לאחר סיום התסיסה המאלולאקטית היין החל את תהליכי ההתבגרות בחביות עץ אלון צרפתיות ואמריקאיות חדשות למשך 12 חודשים, לאחר בקבוקו היין אף המשיך להתבגר למשך 3 חודשים נוספים לפני שחרורו לשוק. תיאור היין: היין בעל צבע עמוק ועוצמתי עם ארומות עשירות של שזיף, פירות יער ועץ אלון צרפתי אלגנטי. בפה, היין רך ועגול, בעל גוף מלא ובעל טאנינים מלאים, רכים ונעימים עם סיומת ארוכה. אנליזת היין: סוכר [ג/ל] יבש; כהל [ב-% ] 13.7; חומציות [ג/ל] 6.4; pH 3.4. לשתייה החל מהוצאתו לשוק. הצעת הגשה: בטמפרטורה של 18 מעלות עם תבשילי בשר אדום או גבינות קשות וחריפות. מחיר מומלץ לצרכן - 65 שקלים.
|
תאריך:
|
26/01/2009
|
|
|
עודכן:
|
26/01/2009
|
|
עדי וילדר
|
|
דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה המובילה בישראל, ממשיכה להוביל את חזית הטכנולוגיה בתחום משלוחי הפיצות, ומשיקה שירות חדש ובלעדי לרשת - DOMINO'S PIZZA TRACKER (דומינו'ס פיצה טרקר).
|
|
|
חברת נגב קרמיקה, החברה הגדולה בישראל, בתחום שיווק אריחים, חיפויים ומוצרים סניטריים (הנסחרת בבורסה של תל אביב - נגב), הודיעה היום (ב', 26.1.09) כי זכתה במכרז לאספקת אריחים מקו המוצרים שלה, NOVO, בהיקף של 10 מיליון שקלים במספר מדינות באירופה, הולנד, לוקסמבורג ובלגיה.
|
|
|
ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, חוגגת את הלקוח המיליון של מסכי טושיבה בישראל. ניופאן יוצאת בקמפיין בעיתונות, באינטרנט ובטלוויזיות חוצות, בפעילויות קידום מכירות ומבצעים בהשקעה כוללת של מיליון שקלים.
|
|
|
גלובס, עיתון העסקים של ישראל, משיק את MoneyTime, מגזין ההשקעות השנתי שמעניק לקוראים, למשקיעים ולאנשי שוק ההון את הכלים הטובים ביותר להתנהלות פיננסית נכונה. המגזין יחולק למנויי גלובס ביום ג', 27.1.2009.
|
|
|
פותחים את השנה האזרחית בחגיגה של סיורים בבקעת הירדן, בכל יום שישי, בשיתוף פעולה עם בית ספר שדה כפר-עציון והמועצה האזורית בקעת הירדן.
|
|
|
|