ביג מרכזי קניות, המפעילה ומנהלת 12 מרכזי הקניות הפתוחים ברחבי הארץ, עולה עם קמפיין פרסום תחת הסיסמה: "BIG MARKET כל החנויות, כל המותגים במחירים פיצוץ". הקמפיין, בהיקף כספי של כ-700,000 שקלים, ילווה את ארועי הביג מרקט - ימי מכירות סוף עונה והנחות גורפות בכל חנויות מרכזי ביג, שיתקיימו בכל מרכזי ביג בין התאריכים 30-27 בינואר.
הקמפיין הטלוויזיוני, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, יעלה לאוויר ביום שני ה-26.1 למשך ארבעה ימים וישודר בערוצים 2 ,10 ו-24. כמו-כן ייעשה פרסום ברשתות הרדיו המקומיות ובעיתונות המקומית ברחבי הארץ.
אירוע ה-BIG MARKET המתקיים בין התאריכים 30-27 בינואר הינו אירוע מכירות סוף עונה בכל חנויות מרכזי ביג, במסגרתו ישתתפו כ-400 חנויות שונות, המשתייכות לכ-100 רשתות קימעונאיות מובילות אשר יציעו מגוון פריטים ומלאי עודפי חורף בהנחות של עד 70%.
קבוצת ביג מרכזי קניות, מובילת קונספט מרכזי הקניות הפתוחים בישראל, נמצאת בשליטת האחים יהודה ורוני נפתלי ובניהולו של איתן בר זאב. קבוצת ביג מרכזי קניות, הינה רשת ממותגת בפריסה ארצית, המפעילה ומנהלת 12 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, הממוקמים על צירי תנועה מרכזיים, הגישה אליהם נוחה ותמהיל החנויות מגוון ועשיר. מיטב הרשתות הארציות מיוצגות בכל מרכז קניות של ביג, וניהנות מחזית בולטת ושטחי חנייה מרווחים. תנאים אלו מאפשרים ללקוחות לבצע את כל קניותיהם בצורה מרוכזת ובנוחות וביעילות מירבית.