חברת רנואר, המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא במהלך חודש מרס בקמפיין פרסום רחב, לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2009.
קמפיין הפרסום מציג קבוצת נשים וגברים תוך כדי תהליך התלבשותם בסביבת LOCKER ROOM, במטרה לתת דגש לכל פריט ויחד עם-זאת להעניק לצופה דרך ייחודית לחוות את קולקציית הקיץ.
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד ב-1 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום נפתלי-אברהם שביעית. הקמפיין יכלול פרסום נרחב בעיתונות ארצית ומגזינים מובילים, כ-300,000 קטלוגים שיופצו בחנויות הרשת ובפעילויות קידום מכירות, פרסום בקניונים ובשלטי חוצות.
כחברה מובילה אופנתית, טרנדית ועדכנית, ממשיכה רנואר, עם המסר המלווה אותה זו העונה הרביעית: Renuar - The Fashion Way.
לדברי אריה שיבר מנהל השיווק של רנואר: רנואר מעודכנת בכל ההשפעות והטרנדים החדשים בעולם ודואגת לשמור על מעמדה כאוטוריטה בענף האופנה בארץ ומכאן המסר Renuar - The Fashion Way. כחלק מתפקידה כמובילה ומורת דרך בעולם הטרנדים, דואגת רנואר לפתח דיאלוג מתמשך עם הצרכן בהזדמנויות מפגש שונות ובמוקדים שונים במהלך העונה כולה.
העונה רנואר מתחדשת בפרזנטורים חדשים, בגזרה הנשית מככבת שרי גבעתי (26), שחקנית, דוגמנית, זמרת וציירת. במקביל לעולם הדוגמנות, שרי מככבת בתפקיד ראשי בסרט ההוליוודי לצד סטיבן דורף, כמו-גם, בסדרת טלוויזיה חדשה לצידו כריסטיאן סלייטר, ובמספר פרקים של csi. בין עיסוקיה כזמרת וציירת הציגה לאחרונה תערוכות ציורים בניו-יורק, פריז, מונטריאול ובימים אלה החלה בעבודה על אלבום ראשון באנגלית ובקרוב תחל סבב הופעות במועדונים מובילים בעולם.
בגזרה הגברית יככב שי כהנא (32), מתגורר בתל אביב, דגמן בעבר לקמפיינים נחשבים ביניהם של המשביר לצרכן, בנק הפועלים, פלאפון, לחמן ועוד. נוסף להיותו דוגמן, כהנא הוא איש עסקים מצליח העוסק התחום הנדל"ן ובימים אלו אפשר יהיה גם לראות אותו מככב בסדרת הריאליטי "המרוץ למיליון".
לדברי אריה שיבר מנהל השיווק: "מסקרים ומחקרי שוק אשר ערכה הרשת בקרב קהלי היעד, עלה כי שרי ושי מבטאים את ערכי המותג: שרי סקסית, רומנטית, כוכבת בינלאומית, מצליחנית, מלאת שמחת חיים, כריזמטית, ויפיפייה. כמו-גם, כהנא המשדר גבריות, עוצמה, כריזמטיות, אופנתיות ונחשקות".
רנואר הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשת האופנה רנואר נשים המונה 48 סניפים ורשת רנואר גברים המונה 41 סניפים.
קרדיטים:
משרד פרסום: נפתלי אברהם;
ארט דיירקטור: אסתי שקדי;
קופירייטר: עדי עיני;
סופרווייזר: גלית כהן;
תקציבאי: רועי חננאל;
משרד יחסי ציבור: דניאלה רייבנבך תקשורת.