HP ממשיכה לבסס את מעמדה כמובילת שוק המחשוב האישי בישראל. לאחר שדורגה ראשונה בשוק הישראלי על-ידי חברת המחקר IDC ובפער גדול ממתחרותיה, מחדשת HP שוב ומוסיפה שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח לכל דגמי המחשבים של החברה. שירות האיסוף וההחזרה כלול באחריות הבסיסית שמקבל כל מי שרוכש מחשבים מסדרת HP Pavilion או סדרת Compaq Presario. השירות יהיה תקף גם למחשבים שנרכשו בתקופה האחרונה והינם עדיין בתקופת האחריות.
השירות החדש חוסך לבעלי המחשבים ממשפחת HP ו-Compaq את זמן ההגעה למעבדה, חנייה, המתנה בדלפק, וחוזר חלילה שמגיעים לאסוף את המחשב. יתרון זה משמעותי אף יותר כשמדובר במחשבים נייחים. שליח HP מגיע עד בית הלקוח, אוסף את המחשב ולקוח HP לא צריך להיסחב עם המחשב הכבד.
ללקוח אשר ייפנה למרכז התמיכה, והתקלה בגינה פנה לא תיפתר בטלפון תוצענה שתי חלופות: האחת להגיע עם המוצר למעבדה או לנקודת האיסוף, והשנייה ליהנות משירות איסוף והחזרה. על-פי חברת המחקר IDC ישראל, HP גדלה ב-28% במהלך הרבעון הרביעי של 2008 והגיעה ל-24.7% נתח שוק כולל של הניידים והנייחים בישראל. HP מחויבת לספק חווית טכנולוגיה פשוטה למשתמש, רלוונטית ומשמעותית גם בתחום השירות.
מחויבות ללקוח היא ערך בסיסי ב-DNA של HP. חוויית הלקוח נמדדת ונבדקת בצורה קבועה לאורך כל נקודות המפגש עם הלקוח (החל מתכנון קניה, חווית רכישה, שירות וכו'). ל-HP יש תקן ISO9001:2000 מאז שנת 1994. HP גם עומדת בתקן אבטחת איכות אירופאי - HPS EMEA DO 27001:2005 .HP התאימה את עצמה לכל דרישות החוק הישראלי והחוק להגנת הצרכן, כולל עמידה בתקני ISO 9001:2000 של מכון התקנים. במסגרת מחויבות זו עוברת החברה שני מבדקים בשנה. המבדק האחרון הסתיים בהצלחה יתרה תוך אישור שרמת איכות השירות של HP הינן מהגבוהות בתחום נותני השירותים הדומים.
אודות מרכז התמיכה והשירות של HP בישראל
מרכז התמיכה הטלפוני של HP הוא הגדול מסוגו בישראל, ומעסיק מעל 120 עובדים במשרה מלאה בעלי רקע טכני העוברים הכשרות טכניות מקצועיות והתמחויות לפי סוגי מוצר. המרכז הישראלי זכה באות הצטיינות על היותו מספר 1 באירופה (מכל מרכזי התמיכה ב-HP אירופה) בכל הפרמטרים למדידת רמת ואיכות השירות. שירות התמיכה בטלפון ניתן בחינם, ללא תשלום, לכל אורך חיי המוצר - שירות ייחודי שאין לו מקבילה אצל אף ספק שירות אחר בתחום.
בנוסף לתמיכה הטכנית המוקד אמון גם על מתן שירות ומענה לפניות לקוחות. למשל, מספק המרכז הטלפוני גם שירותי המלצה והתאמה בבחירת דגם חדש ו/או מציאת משווק מתאים קרוב לבית הלקוח. המרכז מסוגל לסגור למעלה מ-93% מהפניות הטלפוניות ללא צורך בהגעה למעבדה. באם לא נפתרה התקלה בטלפון, מפנה מרכז התמיכה את הלקוח למעבדת השירות, או מתאם הגעת טכנאי אל הלקוח (מותנה בסוג האחריות שנרכש עם המוצר).
תוכניות שירות ייחודיות לישראל
HP מפעילה בישראל מספר תהליכי שירות ייחודיים שפותחו בישראל, לנוחיות הצרכנים. אתר התמיכה של HP תורגם ברובו לעברית על-מנת להקל את השימוש ללקוחות. בנוסף פותחו כלי אינטרנט המסייעים ללקוח באופן אוטומטי, וכן שירותים ייחודיים ללקוחות באחריות לדוגמא - השאלה של מוצרים חלופיים לתקופת זמן התיקון - וזאת על-מנת לאפשר המשך פעילות למרבית המוצרים ולפי בקשת הלקוח. ללקוחות ישראלים דוברי אנגלית ניתנת האפשרות לקבל תמיכה באמצעות שיחת צ'אט עם תומך טכני
אודות HP:
HP, חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, ממקדת ביצירת חוויה טכנולוגית פשוטה ועשירה יותר עבור לקוחותיה - החל מצרכנים פרטיים ועד הארגונים העסקיים הגדולים ביותר. ל-HP פורטפוליו מוצרים ושירותים בתחומי הדפוס, המחשוב האישי, תוכנה, שירותים ותשתיות ה-IT.
פעילות HP בישראל כוללת את: HP ישראל, מעבדות HP - HP Labs, חטיבת אינדיגו (חטיבת הדפוס הדיגיטלי), חטיבת דפוס בפורמט רחב מאד (סאיטקס ויז'ן לשעבר, אשר לאחרונה רכשה את חברת נור מקרופרינטרס) ומרכז הפיתוח העולמי של חטיבת התוכנה (מרקורי לשעבר).
מידע נוסף על HP ניתן למצוא באתר:
www.hp.co.il.