בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
חדש בהוצאת מפה: מומלץ מפה - מסעדות 2009
|
- הודעה מטעם הוצאת מפה
מאת:
אופיר אבסלנדר | | רוני חסיד יחסי ציבור
|
"מומלץ מפה - מסעדות 2009", מדריך חדש מבית הוצאת מפה, מאגד את 489 המסעדות, בתי הקפה וחנויות האוכל שזכו לדירוגים הגבוהים ביותר במדריך מפה באינטרנט www.mapa.co.il. איפה כדאי לאכול בצפון? איזו מסעדה מומלצת בירושלים? איזו מסעדה כשרה יש בתל אביב? איפה כדאי לאכול גם עם הילדים? כל התשובות ב"מומלץ מפה - מסעדות 2009", מדריך קומפקטי, פשוט לשימוש ונוח לנשיאה, שאפשר להחזיק גם במכונית. המדריך מחולק לעשרה שערים מצפון לדרום, הכוללים מסעדות יוקרה ומסעדות עממיות, וקשת רחבה של טעמים, סגנונות ומסורות בישול. המדריך נכתב על-ידי אנשים שאוהבים לאכול ומעריכים אוכל טוב, והוא כולל גם בתי קפה, יקבים ומגוון חנויות אוכל: מחלבות, קונדיטוריות ומאפיות. לכל מסעדה וחנות יש ביקורת מפורטת, ולצדה מופיע תקציר חוות דעת הקהל ומידע שימושי הכולל כתובת ומספר טלפון, מחיר, כשרות ונגישות לנכים. "מומלץ מפה - מסעדות 2009" הוא תוצר עבודתם של מבקרי המסעדות של אתר מפה. במהלך השנה הצוות עובר ובודק באופן אנונימי מאות מקומות, ומדרג אותם בהתאם למדדים שונים בהם התמורה למחיר, השירות, ושמירה על איכות גבוהה לאורך זמן. בתואר מומלץ מפה זוכים בתי עסק שקיבלו מצוות האתר ועם שקלול דירוגי הגולשים, ציון 8.0 ומעלה. מדריך מפה באינטרנט הוא המדריך היחיד בישראל המדרג בתי עסק באופן אובייקטיבי - לטובת הצרכן, והיחיד שאינו גובה מבתי העסק המופיעים בו תשלום. מחיר המדריך: 49 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הספרים והטיולים ובטלפון: 1-800-360-636. מידע על מדריכי וספרי הוצאת מפה באתר: www.books.mapa.co.il.
|
תאריך:
|
03/03/2009
|
|
|
עודכן:
|
03/03/2009
|
|
אופיר אבסלנדר
|
|
זיתא - בית בד גלילי, בית הבד המתקדם בישראל לייצור שמן זית, מקבוצת ויסוצקי, יוצא בימים אלו במהלך אסטרטגי רחב היקף, במטרה לשנות את פני שוק שמני הזית האיכותיים בישראל. במרכז המהלך, הובלת מהפך תפיסתי בקרב הצרכנים וחובבי האוכל בישראל, משמן זית כבסיס לתיבול בלבד, להיותו מרכיב עיקרי בארוחה הישראלית וחלק אינטגרלי ממנה.
|
|
|
ביטוח ישיר משיקה את הסיסמה החדשה "בגלל המחיר, בזכות השירות", אשר תלווה את סדרת סרטוני הפרסום החדשים. הסרטונים החדשים יציגו אירועים ביטוחיים משעשעים מהחיים שכולנו מכירים, לדוגמא: גנב שפורץ לבית ומוצא צרור מפתחות תמים שהושאר על השולחן, דבר המוביל לגניבת רכב קלה ופשוטה. הסרטים ממחישים, בצורה מקורית ועל דרך ההגזמה, את הפתרון שביטוח ישיר מציעה למבוטחיה: "שירות זריז ויעיל שיחזיר אותך לשגרה" וזאת במחיר המצוין המאפיין את החברה.
|
|
|
רשת האופטיקה אופטיק דורון, משיקה מיזם חדשני וראשון מסוגו בשיתוף פעולה עם מרכז הסטיילינג אורלי שי - "שירות סטיילינג אישי". מטרת המיזם החדש "שירות סטיילינג אישי", להעניק לקהל הלקוחות את הערך המוסף, שלא היה קיים עד היום בתחום האופטיקה, והמענה המקצועי, המקיף והעדכני ביותר בתחום האופנה והלייף סטייל.
|
|
|
חברת זק"ש, הקיימת מעל 40 שנה, החלה לשווק בימים אלה תנורי בילד אין וכיריים גז בילד אין.
|
|
|
מהפכה בעולם השרות בתיירות. גוליבר, חברת התיירות האינטרנטית הודיעה היום כי היא עברה לתהליך מכירה אינטרנטי מלא, מרגע ביצוע ההזמנה ועד קבלת כרטיסי הטיסה, כלומר היא מאפשרת הנפקה של כרטיס הטיסה לבד, מכל מקום בעולם, גם במדפסת הביתית.
|
|
|
|