תקציב הפרסום של קבוצת חברות שמעוני, בהיקף של כשלושה מיליון שקלים, יטופל במשרד הפרסום מומה פרסומאים. המותגים שיטופלו במסגרת התקציב הינם מצלמות הוידאו והנהנגים מבית סמסונג, מצלמות פוג'יפילם, חברת ZOOMA המייצרת אלבומים מודפסים בתאמה אישית ועוד.
קבוצת החברות שמעוני מפיצה ומשווקת את מוצריה בכ-800 נקודות מכירה ברחבי הארץ ובאתרי מסחר אלקטרוני נבחרים ברשת. במסגרת החבירה למומה פרסומאים, ייהנו המותגים מתמיכה פרסומית קלאסית בקמפיינים שונים, ומפעילות גרילה ואינטרקאטיב ייחודית, במסגרת חטיבת הגרילה של מומה.
אלדד סהר, מנכ"ל משותף במומה פרסומאים: "דווקא בתקופת המיתון החריף, קיים משנה תוקף לחשיבה אסטרטגית שונה, ולשילוב הייחודי שאנחנו מציעים בין הפרסום הקונבנציונאלי, לבין פעילות גרילה ואינטראקטיב. אנו מודים לקבוצת שמעוני על האמון שנתנו בנו, ומתכוונים להפתיע בכל צעד".
אודות מומה פרסומאים:
חברת מומה פרסומאים, בבעלותו של איש הפרסום ארי כהן, הוקמה לפני כחמש שנים, ומעניקה שירותי מיתוג ופרסום בראיה שיווקית רחבה ללקוחותיה. מומה פרסומאים מטפלת בין היתר בתקציבי הפרסום של רשת נעלי סקופ, רשת חנויות החשמל הסיטונאי, רשת ג'נטלמן, וודקה חורטיצה, ועוד.