בימים אלו השלימה חברת טרגט דיירקט את הפיכתה לחברת בת בקבוצת טרגט מרקט הנמצאת בבעלות מנפאואר ואיתן עצטה.
חברת טרגט דיירקט בניהולה של קרן מוסטקי מרכזת כיום כ-28% מהפעילות העסקית של טרגט מרקט. החברה מתמחה במתן פתרונות בתחום התקשורת השיווקית כגון: קמפיינים מכירתיים וחוויתיים בדיוור ישיר, הקמה וניהול שוטף של מועדוני לקוחות ובניית תוכניות נאמנות. בין לקוחות החברה ניתן למנות לקוחות אסטרטגיים כגון: יוניליבר, טבעול, שטראוס, טבע, כלל ביטוח, ועוד רבים נוספים.
בין היתר ההחלטה על הפיכת טרגט דיירקט לחברה התקבלה אודות לאפקטיביות והקריאטיביות המאפיינים את הקמפיינים השיווקיים שמובילה טרגט דיירקט. עבודות השיווק הישיר זוכות מזה שנתיים ברציפות במדליות זהב מטעם האיגוד הבינלאומי לקידום מכירות ושיווק ישיר (AMPA). בשנת 2001 זכתה החברה במדליית זהב בקטגוריית "הקמפיין הטוב ביותר בעולם" עבור קמפיין ה-VIP של yes. בשנת 2002 זכתה במדליית הזהב בקטגוריה היוקרתית "הקמפיין הטוב ביותר לעסקים" שבוצע עבור כלל ביטוח אשראי.
לדברי איתן עצטה מנכ"ל הקבוצה, טרגט מרקט חרטה על דגלה להיות הקבוצה המובילה בתחום הקד"מ והיא מוכיחה את עצמה שוב ושוב. התרחבותה של הקבוצה התאפשרה תודות לזכייתה של החברה במכרזים גדולים והצטרפותם של לקוחות אסטרטגיים במהלך שנת 2002.
עוד הוסיף עצטה: "כי הוא מאמין בהפיכת יחידות עסקיות רווחיות, ליחידות הפועלות כחברות עצמאיות מתמחות שמאפשרות להן לצמוח ולהוביל את הקטגוריה בה הן פועלות.