בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
עכשיו גם הסטודנטים מקבלים מעטפות
|
- הודעה מטעם חברת Too Much Information
חברת Too Much Information, שהביאה לישראל את מדיום "המעטפה - מהדורה מוגבלת" יוצאת ביוזמה חדשה, ותחלק במשך שלושה ימים מעטפות ל-70,000 סטודנטים בכל הארץ. המעטפה תכיל מוצרי פרסום, הטבות, מוצרי קידום מכירות ואינסרטים תלת מימדיים, מהמותגים המובילים, המכוונים לקהל הסטודנטיאלי ותחולק בתוך הקמפוסים על-ידי דיילות שטח. בעקבות הצלחת המבצעים הקודמים שיועדו לנשים ולתלמידים, יופצו המעטפות, באוניברסיטאות והמכללות תחת הסלוגן: "10 קמפוסים 70 אלף סטודנטים, מעטפה אחת". לירון שרוני, מבעלי Too Much Information תולה את ההצלחה ביכולת של המדיום להגיע לקהל היעד במקומו הטבעי ולהציע לו חבילת הטבות ייעודית לפי העדפותיו: "שיטת הפרסום במעטפה מתאימה לכל עסק, ללא שום קשר לגודלו, היא מציעה אפשרויות פרסום בעלות נמוכה יחסית ומעניקה למפרסם הזדמנות לחשיפה ייחודית, יעילה ומניעה לפעולה. מדובר בשיטה פרקטית וזמינה, החושפת את הצרכן למידע אטרקטיבי ומעניקה למפרסם אין סוף אפשרויות, כמו מבצעים, הגרלות, שיתופי פעולה, שוברי מתנות והנחות, החדרת מוצרים ודוגמיות, קידום מכירות חוויתי ועוד". על-פי עקרונות "המעטפה - מהדורה מוגבלת", אין הגבלה על תוכן המעטפה, והמפרסמים יכולים להכניס לתוכה כל מה שהצנזורה, העורך, דעת הקהל או כל גורם אחר פוסלים. כיוון שהחלוקה מתמקדת בקהל יעד מפולח המתאים לסוג זה של מוצרים, תוכן המעטפה יכול לכלול פרובוקציות, ומוצרים או שירותים מקובלים יותר או פחות. ב-Too Much Information מתכננים בעתיד הקרוב מבצעי חלוקה נוספים של מעטפות המותאמות לקהלי יעד שונים. לפרטים: www.hamaatafa.co.il.
|
תאריך:
|
31/03/2009
|
|
|
עודכן:
|
31/03/2009
|
|
אופיר שפיגל
|
עכשיו גם הסטודנטים מקבלים מעטפות
|
|
קבוצת מיחשוב השלימה שלב א' בפיתוח והטמעה של פיתרון BI בקריה האקדמית אונו, בהיקף כספי של 350 אלף שקלים. הקריה האקדמית אונו היא מוסד פרטי להשכלה גבוהה המונה כ-8,500 סטודנטים ופועל מזה 11 שנים. בפיתרון ה-BI החדש צפויים להשתמש כמה עשרות מעובדי הקריה.
|
|
|
בישראל ישנם כיום כ-700,000 לקויי שמיעה. מתוכם רק לכ-150,000 יש מכשיר שמיעה. לחלקם הגדול של לקויי השמיעה אין את היכולת הכלכלית לרכוש מכשירי שמיעה, שמחירם נע בין 2,900 ל-16,000 שקלים למכשיר בודד (ברוב המקרים יש צורך להתאים זוג מכשירים).
|
|
|
לקראת החגים ועונת הפיקניקים, איקאה משיקה משפחת סכינים חדשה SLITBAR, הכוללת 12 סוגי סכינים מקצועיים אשר כל אחד מהם מיועד לפונקציה שונה.
|
|
|
מסעדת חדר האוכל הצעירה, האנרגטית והעכשווית, שנפתחה לאחרונה וחרטה על דיגלה את התפריט הארץ-ישראלי של שלל תרבויות ארצנו, מציעה לרגל חג פסח מגוון מנות מסורתיות, להורים ולילדים, פרי יצירתו של השף עומר מילר. כמו-כן, בנוסף לפתיחת המרפסות, המסעדה תציע מגוון פעילויות מהנות בנושא פסח, שינעימו את זמנם של ההורים והילדים.
|
|
|
במעמד יגאל צרפתי, מנהל המינהל והפיתוח במשרד החינוך, וצביה אורנטר, מנהלת אגף עיצוב חזות מבני חינוך במשרד החינוך, הוענק לשירית פינק, סטודנטית בשנה ה' מבית הספר לארכיטקטורה במרכז האקדמי אריאל בשומרון, הפרס הראשון בתחרות לתכנון ועיצוב מבני חינוך של משרד החינוך, בקטגוריה המובילה בתחרות - "פרויקט מורחב-משולב". פינק, בת הקיבוץ הדתי לביא, תכננה "בית ספר תיכון מקצועי בכפר הבדואי אלסייד".
|
|
|
|