|
מורן אטיאס [צילום: עידו לביא]
|
|
|
|
|
רשת המשביר לצרכן השיקה לחג הפסח שפה תקשורתית חדשה, אשר התבססה על ערכי המותג אופנתיות, חדשנות ולייף סטייל. את השפה התקשורתית החדשה מובילה הפרזנטורית החדשה של המשביר לצרכן מורן אטיאס, יחד עם אייקון פרסומי אנונימי של שפתיים.
רשת המשביר לצרכן בשיתוף פעולה עם האתר Ynet יצאה במשך שלושה ימים למסע סביב גילוי השפתיים המובילות את קמפיין הרשת, בו אלפי גולשים מכל הארץ היו צריכים לנחש באתר Ynet למי שייכות השפתיים.
10 הראשונים שענו נכונה זכו ב-365 שקלים לקניות במשביר לצרכן, כאשר לבסוף נחשף האייטם הפרסומי שסחף את כל המדינה, השפתיים שייכות לזמרת הידועה איגי וקסמן.
לדברי אודליה קפלינסקי אורבך, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן: "הקמפיין בשפה התקשורתית החדשה יצר עניין רב בקרב ציבור לקוחות הרשת אשר ביקשו לדעת מי עומדת מאחורי השפתיים. שיתפנו פעולה עם אתר Ynet ויזמנו פעילות קידום מכירות רחבה במטרה לגלות מי המובילת דעה שהפכה ל'שפתיים' של המדינה".
רשת המשביר לצרכן בבעלות קבוצת שביט, היא כיום רשת בתי הכל בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 30 בתי כלבו בארץ, הממוקמים על שטח כולל של 100,000 מ"ר. הרשת מפעילה מחלקות אופנה, קוסמטיקה, טיפוח, כלי בית, הלבשה תחתונה ועוד.