חברת כצט, בשיתוף עם חברת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, משיקים פעילות ייחודית לתמיכה בקמפיין לסדרת "עוכלי והוקל לי" שהיא סדרת תרופת OTC לטיפול בבעיות במערכת העיכול, באמצעות מחלקת המדיה מקבוצת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים בגילאי 35-18.
במסגרת הקמפיין לעוכלי והוקל לי - סדרת התרופות לבעיות עיכול לצעירים, נתלו מודעות במקומות בילוי מובילים בפריסה ארצית ביניהם - פאבים, מועדוני לילה ובארים.
שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הבנות הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע. היקף הקמפיין פחות מ-50,000 שקלים.