שנת הלימודים הנוכחית עוד לא הגיעה לסיומה ובחברת Too Much Information, שהביאה לישראל את המדיום הפרסומי "המעטפה-מהדורה מוגבלת", כבר נערכים לקראת תחילת השנה הבאה. בחברה שוקדים בימים אלה על הכנת 45,000 מעטפת הטבות ייחודית שתמתין לתלמידים בלוקרים האישיים ב-1.9.09. המעטפות המעוצבות יחולקו במאות בתי ספר (חטיבות ביניים ותיכונים) בפריסה ארצית רחבה, מיטבתה שבדרום ועד קריית שמונה שבצפון.
לירון שרוני, מנכ"ל Too Much Information, מסר כי מעבר לפרסומים המודפסים והאינסרטים במעטפות, יוכלו המפרסמים להפיץ גם מוצרי קידום מכירות חווייתיים ומדליקים המיועדים במיוחד לקהל היעד הצעיר והתוסס כגון חטיפי אנרגיה, מכשירי כתיבה, ועוד: "אנחנו מציעים פרסום ממוקד ויעודי המחולק אישית לקהל יעד מפולח ומאפשר למפרסמים להגיע באופן ישיר לצרכנים פוטנציאליים, בקמפיין שמותאם להם בצורה האופטימלית".
"המעטפה - מהדורה מוגבלת", מבוססת על מעטפה מעוצבת ומזוהה הכוללת קופונים, דוגמיות ומוצרים להתנסות יחד עם הטבות בלעדיות. המעטפה היא מדיום יצירתי וחדשני הכולל מגוון אפשרויות יוצאות דופן, פרסום תלת מימדי, הגשת מסרים חברתיים, חשיפה לתרבות ואמנות, השקות מוצרים חדשים ועוד.
לפרטים:
www.hamaatafa.co.il.