רשת ניו-פארם משיקה במהלך חודש מאי את "חודש 10", במסגרתו תציע לצרכן אלפי מוצרים ומותגים ב-10 שקלים בלבד.
חודש 10 ילווה בקמפיין פרסום, שיעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9, בתחנות רדיו ארציות ומקומיות ובקמפיין עיתונות ארצי. כמו-כן ייערך מסע פרסום גם בעיתונות המיועדת למגזר הרוסי, הערבי והחרדי. הקמפיין נאמד בשווי כולל של כ-1.5 מיליון שקלים.
איתן ששון, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, אומר כי "חודש 10 נותן מענה אמיתי לצרכי הלקוח, בייחוד בתקופה זו, כשהרגישות למחירים הולכת וגדלה והצרכן מחפש את המבצעים החזקים בשוק".
עוד מסר ששון, כי חודש 10 הפך לקונספט קבוע ברשת ניו-פארם, שהצרכן מורגל אליו ולכן מחכה לו מדי שנה. "הצרכן כבר יודע שבחודש כזה הוא יכול ליהנות מהיצע עצום של מוצרים ומבצעים, בכל המחלקות. החודש אף הגדלנו והרחבנו את היצע המבצעים ואנו צופים גידול של כ-15% במכירות חודש מאי לעומת אותו חודש אשתקד" דברי ששון.
מבצעי חודש 10 מציעים לצרכן אלפי מוצרים בסכום של 10 שקלים בלבד. הקטגוריות המשתתפות במבצע: מוצרי קוסמטיקה, מוצרי טיפוח וטואלטיקה, מוצרי שיער, מוצרי תינוקות, ניקיון לבית ועוד. בנוסף, תצטרף לחגיגה גם מחלקת הבישום ובה יימכר פריט שני ב-10 שקלים בלבד על מגוון הבשמים שבמבצע.
קמפיין הפרסום יעלה לאוויר ב-6.5.09 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.