מותג ההלבשה התחתונה FEMINA, מעלה קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, שיכלול שני סרטונים שונים, בכיכובה של הפרזנטורית החדשה של החברה, השחקנית והדוגמנית מלי לוי.
קמפיין הטלוויזיה של FEMINA, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, שיעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער תחת הסלוגן "FOR EVERY OCCASION", צולם בקונספט של תהלוכת הלוויה בסגנון אירופאי מוקפד, במסגרתה כולם לבושים בהידור, כאשר במרכז התהלוכה אלמנה הלובשת רק הלבשה תחתונה, אותה מגלמת מלי לוי. ההשקעה הכוללת בקמפיין הטלוויזיה עומדת על מיליון וחצי שקלים.
דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל פמינה: "מתוך ניתוח מעמיק של חשיפה כדאית בצל המשבר הכלכלי החלטנו להשקיע את כל תקציב הפרסום בחשיפה בטלוויזיה בלבד, מתוך אמונה שחשיפה זו תביא לתוצאות גבוהות יותר מכל חשיפה במדיה אחרת. הקונספט שנבחר לקמפיין הינו קצר, ממוקד וזכיר".
FEMINA מציגה קולקציית הלבשה תחתונה רחבה המכילה כ-50 דגמים שונים מתוך שאיפה להיות אופנתית ככל האפשר תוך כדי מתן מענה מקיף לצורכי האישה הישראלית. החברה פועלת באסטרטגיה שעיקרה VALEU FOR MONEY ומציעה את מוצריה במחירים המתאימים לכל כיס.