השבוע יעלה קמפיין רחב היקף תחת הכותרת 'מיליון חיוכים', במסגרתו יפנה ארגון קו לחיים לציבור בישראל ויבקש ממנו לתרום לעמותה כדי שיוכל להמשיך בפעילות המבורכת שלו.
לקמפיין נרתמו גופי תקשורת גדולים על-מנת שהארגון יוכל להגיע לציבור רחב. בין הגופים: הרשות השנייה וזכיינית ערוץ 2 רשת, שהקצו זמן שידור במסגרת זמן הקהילה בערוץ, ספי שקד, מהבעלים של משרד הפרסום ענבר/מרחב/שקד, הקימו צוות קריאטיב והפיקו את סרטון הפרסומת בהתנדבות וללא תשלום. צוות הקריאטיב הגיע ליום סיור, במסגרתו נחשף לפעילויות שונות של העמותה כמו פגישה עם המשפחות בביתן, סיור בבית חולים אסף הרופא, שם מתקיימת פעילות שוטפת ובמועדונית בעיר מודיעין.
עיתונות הציבור הדתי לאומי, כגון ערוץ 7 באינטרנט, ש-98% מהפעילים בארגון נמנים על מגזר זה, הקצו שטחי פרסום ללא תשלום לטובת הקמפיין. החברות הסלולאריות נרתמו גם הן וחברו יחדיו על-מנת לתת מספר sms אחיד לכל הרשתות. מי שירצה לתרום יוכל לשלוח את המילה 'חיוך' למספר 8855 ולתרום 10 שקלים דרך החשבון הסלולארי שלו.
עמותת קו לחיים נוסדה בשנת 1989 במטרה לתת מענה ולסייע לילדים הסובלים מנכויות ומחלות קשות. העמותה מטפלת בכ-1400 ילדים בגילאי 18-6 וב-250 נכים 25-19. קו לחיים פועלת בכל רחבי הארץ, תוך שימת דגש על פריפריות ואזורים מרוחקים בהם קיימת נגישות נמוכה למרכזי טיפול.