יריד המותגים קיץ 2009, שייפתח ב-21 למאי ויימשך שלושה ימים בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב, צפוי להניב מכירות בהיקף של 10 מיליון שקלים.
ביריד ישתתפו כ-50 רשתות וחברות אופנה ומותגים, שיציעו הנחות של עד 80% וצפויים לבקר בו מעל ל-70 אלף איש.
השקת יריד המותגים קיץ 2009, מלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-600 אלף שקלים. הקמפיין כולל שילוט חוצות עיתונות, יחסי ציבור, רדיו ואינטרנט שיוצא במהלך השבוע הקרוב.
בין המותגים השונים שימשיכו להציג השנה ביריד נמצא את: דיזל, LEE, רנגלר, לי קופר, רנואר, בילבונג, קוויק סילבר, פולו ראלף לורן, טומי הילפינגר, לקוסט, ג'י סטאר, פומה, מגה ספורט, נייק ועוד.
ביריד הקרוב, תתקיים הגרלה עבור המבקרים, בה הזוכים יוכלו ליהנות מהטבות כספיות שונות בקניית המותגים השונים.
רני שלוי, מפיק היריד: "כמדי עונה ממתינים מבקרי היריד לאירוע אופנה זה שמציע הנחות מטורפות ושוות לכל כיס בקניית המותגים הנחשבים. בנוסף, בחרנו הפעם להעניק למבקרים את האופצייה לזכות בהגרלה שנקיים, בה יוכלו לזכות בהטבות כספיות מהם ייהנו ביריד. מטרתנו היא להעניק למבקרים את ההנאה וחוויית הקנייה הטובה ביותר".
יריד המותגים פועל מזה כשבע שנים בהצלחה מרובה.