|
שי אביבי ודני שטג [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
השחקן דני שטג מצטרף לחברת Cal ויככב לצדו של הפרזנטור שי אביבי בכל הקמפיינים העוסקים במבצעים צרכניים.
שטג יגלם בכל פעם, (במהלך סדרת הקמפיינים), דמות אחרת המנסה להתחזות ללקוח של Cal וליהנות מהמבצעים וההטבות שמעניקה החברה ללקוחותיה. שי אביבי יעקוב אחריו ויחשוף אותו בכל פעם מחדש. הסיסמא המלווה את סדרת הקמפיינים - "יש דרך פשוטה יותר ליהנות מהמבצעים של Cal, להיות לקוח של !Cal".
הקמפיין הראשון, בעלות של 1.2 מיליון שקלים - מבצע ברשת מלונות פתאל: 500 שקלים מתנה בהזמנת חבילות הנופש שבמבצע עד סוף חודש יוני. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, יעלה לטלוויזיה ב-20.5.09 וילווה בהמשך בפרסום בעיתונות הכתובה.