בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל ממשיכה לחדש עבור לקוחותיה והפעם משיקה את מערכת ה-E-TICKET, באמצעותה יוכלו לקוחותיה העסקיים של החברה לפתוח פניות ישירות במערכת הלקוחות של החברה (CRM) ולבצע מעקב אחרי סטטוס הטיפול בהן און-ליין.
השירות החדש מנוהל כולו באתר האינטרנט של החברה
www.bezeqint.co.il, כך שניתן לגשת אליו, לעשות בו שימוש וליהנות מתועלותיו מכל מקום בו האינטרנט זמין. הודות לשירות החדש, שכולו פרי פיתוח טכנולוגי פנימי של החברה, יוכלו הלקוחות לפתוח פניות או תקלות לטיפול באופן מיידי, לעקוב אחר התקדמות הטיפול בפניות שלהם ולצפות בהיסטוריית הפניות שלהם.
ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי, "מדובר בשירות עם ערך משמעותי מאוד ללקוחות, המעניק להם חווית שירות אופטימלית, תאום ציפיות מלא, שקיפות מקסימלית ומעורבות בתהליך השירות והכל על פלטפורמת אינטרנט זמינה ונגישה".
שירות ה-E-TICKET מצטרף למגוון שירותים מתקדמים אותם השיקה בזק בינלאומי בתקופה האחרונה, במסגרת מהלך "חדשנות בשירות" אותו היא מובילה ובהם שירות לקוחות באמצעות צ'אט ושירות ההשתלטות על תקלות מרחוק".