חברת סודהפופ ישראל יוצאת בקמפיין טלוויזיה לרגל השקת GAZOZ - המערכת החדשה והמעוצבת להכנת משקאות תוססים ביתיים והסירופים הטבעיים GAZOZ PLUS. סודהפופ תשקיע כמיליון וחצי שקלים בקמפיין וזאת בנוסף להשקעה של כשני מיליון שקלים בפיתוח והטמעת המותג. המסר שיוביל את קמפיין הטלוויזיה יהיה "אמא שלי קוסמת: הופכת מים למשקאות תוססים שהם גם טעימים וגם טבעיים".
התשדיר מציג ילד הרואה בעיני רוחו את אימו כקוסמת המסוגלת להפוך מים רגילים למשקאות תוססים טבעיים באמצעות בר הגזוז החדש ובאותה עת גם מסייעת לשמור על הכדור באמצעות חיסכון בבקבוקי משקה מפלסטיק. הפרסומת תעלה ב-22 ליוני ותשודר במשך כשבועיים בערוצים 2, 10 ו-24.
התשדיר מבוסס על קמפיין עולמי שהפיקה קבוצת סודה-קלאב והותאם לערכי המותג המקומי ולשפה.
הקמפיין הינו נדבך נוסף וחשוב בהשקת המותג GAZOZ שכלל השקת מכשירים חדשים ומעוצבים, השקת סירופים טבעיים והשקת סירופ -GAZOZ PLUS סירופים ייחודיים בטעמי פסיפלורה-ליים, אשכולית-רימון ותה-ירוק וליצ'י המשלבים בתוכם תמציות טבעיות המעניקות יתרונות פונקציונאליים לגוף כמו: Vitality, Balance ו-Relaxing.
לדברי ורדה שוהם, מנכ"ל סודהפופ ישראל: "הקמפיין יעורר את המודעות למותג החדש, למערכת הביתית המעוצבת והחדשנית ולסירופים הטבעיים להכנת משקאות תוססים בבית. אנו נחזק את המיצוב של הקטגוריה בתוך עולם המשקאות התוססים הפונה בשנים האחרונות לכיוון בריאותי וטבעי. החלופה שמציע המותג GAZOZהיא הטבעית והבריאה ביותר".
קרדיטים: ארט דירקטורית הקמפיין - סימה אלון; במאי הקמפיין - אביב מערבי; הפקה - שושי ואודי - הפקת פרסומות (1995) בע"מ; עריכת הסרטון - משרד הפרסום ברוקנר, נטע, יער.
המותג GAZOZ ידוע בהיותו ידידותי לסביבה, טבעי, משפחתי, קל להכנה, חסכוני באחסון, נשיאה ומחיר ומהווה חלק בלתי נפרד מסגנון החיים המודרני.
חברת סודהפופ ישראל, מקבוצת סודה-קלאב בע"מ, מנהלת את פעילות המכירות וההפצה של קבוצת סודה-קלאב בישראל. סודה-קלאב היא החברה המובילה בישראל בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות ביתיות להכנת משקאות מוגזים וסודה. למוצרי החברה אישורי תקינה בינלאומיים ואישור תו ירוק ישראלי. חברת סודהפופ ישראל פועלת בשיווק שלושה מותגים: מוצרי סודה- קלאב, בריטה ופרוגרסיב.