לקראת פתיחת עונת השייט 2009, יוצאת חברת כספי הפלגות, בקמפיין רחב היקף לאוניה המפוארת FESTIVAL CLUB, פסטיבל קלאב, בהשקעה של מיליון דולר.
הקמפיין הופק על-ידי חברת סמארט מדיה, חברת בת של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. בקמפיין מוצג סרטון של כ-20 שניות תחת הסיסמה: להפליג על הקלאב. בקמפיין נראה (האונייה, ואנשים המבלים על הסיפון ובבריכה בסגנון קלאב). הקמפיין יעלה בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט, עיתונות יומית ומגזינים למשך תקופה של כחודשיים.
לדברי יובל כספי: לאור ההצלחה של השנה שעברה, ישנה עלייה משמעותית בביקוש לקראת עונת ההפלגות של קיץ 2009. אנו צופים לעלייה של כ-30% בהשוואה לשנה אשתקד, מאחר ומדובר בספינת הדגל של כספי הפלגות, FESTIVAL CLUB, שבה זוכים הלקוחות לשייט מפנק, איכותי ואנו עושים הכל על-מנת לתת ללקוח חווית נופש חד פעמית וראשונה מסוגה".
אוניית הפאר FESTiVAL CLUB, מתאימה לחוויה זוגית ומשפחתית גם יחד וכוללת שפע של פעילויות כגון: הופעות בידור איכותיות, ארבע ארוחות איכותיות ביום, בריכה גדולה למבוגרים וילדים וסיפוני שיזוף, חנויות דיוטי פרי, מועדונים למבוגרים/ילדים ועוד.