בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קהילה לנשים בעלות צרכים מיוחדים תוקם בקיבוץ מירב
|
- הודעה מטעם קיבוץ מירב
מאת:
אופיר אבסלנדר | | רוני חסיד יחסי ציבור
|
לרגל שנת ה-25 לקיבוץ מירב, החליטו חברי הקהילה כי ברצונם, ביכולתם ומחובתם להוסיף ולתרום מכוחם למען החברה בישראל. לאחר בחינת הצרכים והיכולות, החליטו החברים להקים בנוסף ל"בית הילד" הנמצא בקיבוץ גם "בית לנשים בעלות צרכים מיוחדים". מזכ"ל הקיבוץ הדתי, נחמיה רפל, אמר שהחלטת חברי מירב כעליית מדרגה בתרומתם לחברה בישראל, המשתלבת היטב במערכת הענפה של פעילות תנועת הקיבוץ הדתי מחוץ לחצר הקיבוץ. כל אחד מקיבוצי התנועה לקח על עצמו משימה: אולפן גיור או אולפן עברית; בית חם לחיילים בודדים או קליטת גרעין צבר; קייטנות לילדי איל"ן או שנת שירות בעיירות פיתוח; בית ראשון במולדת או אירוח תלמידי חו"ל בחופשות מלימודים - מיגוון רחב של פעולות שתקצר היריעה מלמנותם. כל זה בנוסף למוסדות לימוד תורניים הפתוחים למבוגרים דתיים וחילוניים, לשיעורים שבועיים או לתקופות לימוד ארוכות, העונים על צימאון עצום בחברה הישראלית. אנשי מירב מצאו כי בציבור הדתי-לאומי חסרה כיום מסגרת של "בית לחיים" עבור בוגרים בעלי צרכים מיוחדים. ישנו צורך אמיתי של משפחות במציאת פתרון הולם ואיכותי עבור ילדיהם שמעל גיל 21. משפחות רבות בציבור הציוני-דתי מחפשות עבור ילדיהם הבוגרים קהילה בעלת אופי וצביון התואם את אורח החיים בבית, הן מהבחינה ההתיישבותית והן מהבחינה הדתית. אוכלוסיית היעד של "בית בגלבוע" היא נשים מרקע דתי-מסורתי, בגילאי 30-21, בעלות עצמאות בתפקודי יומיום וביכולת יצרנית, המסוגלות לחיות בקהילה, וללא בעיות אלימות, מין והתנהגות. מדובר על אוכלוסיית "אגף השיקום", הכוללת בתוכה מגוון רחב של אנשים בעלי מוגבלויות שונות: נכות פיסית משולבת בקשיים שכליים ורגשיים, ליקויי ראיה, ליקויי שמיעה, ליקויי שפה, עיכוב התפתחותי, ליקויי למידה, הפרעות קשב וריכוז, תסמונות נוירו-אורגניות, הפרעות רגשיות נפשיות. המסגרת תכלול: - אורח חיים משותף תוך דגש על עצמאות בכישורי החיים, אחריות וערבות הדדית.
- עבודה כערך ולא כאמצעי השתכרות. שילוב בענפי הקיבוץ או סדנא עצמאית.
- שעות פנאי עם תוכן (חוגים, שיחה, טיול, כישורי חיים).
- לימודים מקדמים - תיאורטיים ומעשיים לרכישת מקצוע ולהרחבת אופקים.
- פעילויות עם דגש על חיזוק הקשרים החברתיים.
- השתלבות חברתית בקהילה המורחבת.
- טיפולים - ריפוי בעיסוק, בעלי חיים, אומנות, דרמה, פסיכולוגי, משפחתי.
"הבית" הממוקם בתוך הקיבוץ, בשכונת מגורים בה מתגוררות משפחות צעירות, מנוהל על-ידי אלעד בלוך ואביטל הכרמי.
|
תאריך:
|
01/07/2009
|
|
|
עודכן:
|
01/07/2009
|
|
אופיר אבסלנדר
|
|
רשת H&O מתגייסת למען איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים). במסגרת הפעילות תמכור במהלך חודש יולי 2009, בחנויות הרשת ברחבי הארץ, כריות לצוואר לשימוש בטיסות תמורת 10 שקלים בלבד. כל ההכנסות אשר יגויסו באמצעות הפעילות יועבר כתרומה לעמותה. באיל"ן מקווים לגייס במבצע זה מאות אלפי שקלים, שיוקדשו לטיפול בילדי איל"ן. הכריות יוצרו במיוחד לטובת הפעילות וכוללות לוגו של העמותה ולוגו H&O.
|
|
|
אגף הפנסיה של ההסתדרות פתח בהליך בחירה של גופים שיספקו שירותי תפעול ל-19 קופות גמל מפעליות המנהלות נכסים בהיקף כולל של כ-20 מיליארד שקלים. מדובר בקופת הגמל וקרנות ההשתלמות של עובדי עיריית תל אביב-יפו, קרן ההשתלמות של עובדי מנהל, קרן רום של עובדי הרשויות המקומיות, קרן רעות, קרנות למורים - גל גמל והגומל, קרן השתלמות למשפטנים, קופת התמלוגים של האוניברסיטה העברית, קרן אל על, התעשיה האוירית, קרן הביוכימאים (ק.ס.ם), קרן האחים והאחיות, הסתדרות האקדמאים במח"ר, עיריית חיפה, והקרנות שובל, עוצם, קלע, שדות וקו הבריאות.
|
|
|
חברת הממתקים כרמית, עולה בקמפיין קיץ גדול, לרגל השקת סדרת המוצרים החדשה הכוללת: סוכריות מרובעות, חטיפי הקפאה מרעננים, סוכריות על מקל במילויים שונים ומרשמלו. הקמפיין יעלה היום ה-01.07.09 למשך כשבועיים וישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24.
|
|
|
חמת, יצרנית הברזים המובילה בישראל, השיקה קמפיין חדש תחת הסיסמא: "עולם המים של חמת". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום הילה ושות', מדגיש את נושא החיסכון במים ומציג את מגוון המוצרים שמציעה החברה, שיאפשרו גם לצרכן לחסוך בהוצאות המים.
|
|
|
רשת מיכל נגרין עיצובים השיקה חנות קונספט חדשה בבוסטון בהשקעה של 300,000 דולר.
|
|
|
|