קמפיין מאזדה 3 החדש של חברת דלק מוטורס עלה בימים אלה על קיר הצ'ק פוסט הממוקם על עורק התנועה הראשי בצפון בסביבת חמשת מרכזי הקניות הגדולים באזור. קיר הצ'ק פוסט זוכה לנפח תנועה של כ-70,000 כלי רכב ביממה ולחשיפה בגובה העין לעוברים על גשר מחלף הקריות.
במקביל, עלה הקמפיין גם על קיר גשר פז של StreetArt, הנמצא בדרך בר יהודה, על ציר התנועה הראשי המוביל מהעיר לצ'ק פוסט, ונהנה מנפח תנועה של 74,000 כלי רכב ביממה.
דלק מוטורס הינה הראשונה לחנוך את קיר גשר פז, שהוא החדש מבין קירות הפרסום שבבעלות Street Art. בכך תהפוך דלק מוטורס לחברה הראשונה המעלה בחיפה שני קירות פרסום במקביל.
דודו פישר, מנכ"ל StreetArt, מסר כי "אין זו הפעם הראשונה שדלק מוטורס בוחרת בקירות החברה לחשיפה באזור חיפה והצפון: StreetArt העלתה בעבר קמפיינים של דלק מוטורס על קירותיה ואני שמח שהחברה שבה לשתף עמנו פעולה גם הפעם. כחלוצי הפרסום על-גבי קירות בצפון, אנו רואים בכך הצבעת אמון משמעותית במקצועיות שלנו".
חברת StreetART היא הגדולה ביותר בחיפה והסביבה בתחום הפרסום על-גבי קירות, החברה מחזיקה בזכויות הפרסום בכל נקודות המפתח בחיפה במיקומי prime location בין היתר, מחלף הקריות - צומת הצ'ק פוסט, צומת חוצות המפרץ - צומת וולקן, קריית הממשלה ועוד.
לפרטים:
www.streetart.co.il.