b;creative הישראלית, יצרנית המים בטעמים water &, נכנסת לשוק משקאות התה הקר ומשיקה מותג חדש בהשקעה של כמיליון שקלים. משקאות התה הקר של b;creative יושקו תחת השם Urbanic Tea בטעמים לימון ואפרסק. ההשקה תלווה במהלך קידום מכירות וחסויות על אירועי ספורט ולייף סטייל.
Urbanic Tea הינו פרי פיתוח ישראלי והוא מכיל מים מזוככים בתוספת תמציות עלי תה אורגניות וטבעיות ובשילוב תמצית צמח האלוורה, ללא חומרים משמרים. החברה הפועלת גם בשווקים במזרח אירופה ומייצאת מים בטעמים, מתעתדת לשווק את Urbanic Tea גם בסלובקיה באמצעות רשתות השיווק המובילות שם: מטרו, DM וסלובנה.
בן לוי, מנכ"ל ושותף ב-b;creative, מסר כי, "Urbanic Teaפותח לאחר מחקרים וקבוצות מיקוד שערכנו, על-מנת לתת מענה לצורכיהם של קהל צרכנים המקפיד על אורח חיים בריא ומאוזן, קהל אשר הולך וגדל בעקביות מדי שנה. להערכתנו הגידול בקהל זה ויציאת אייס טי של ויסוצקי משוק התה הקר בתחילת השנה, יאפשרו לנו לכבוש נתח של 10% עד 15% מהקטגוריה".
b; creative נכנסת לשוק התה הקר המגלגל 275 מיליון שקלים בשנה עם המותג Urbanic Tea, שוק בו שולטת נסטי של קוקה קולה המחזיקה 90% מהקטגוריה. שחקניות נוספות בתחום הן יפאורה תבורי עם ספרינג טי, סן בנדטו והמותג הפרטי של השופרסל.