קליל תעשיות מכרמיאל, מעלה בימים אלה קמפיין חדש בנושא חלונות מעוצבים איכותיים בדגש על חלון המג'יקליל.
קמפיין הטלוויזיה בתקציב של כ-1.2 מיליון ש"ח עולה בימים אלה בערוצים השונים, בהפקת משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב.
בסרטון בעל הגוון ההומוריסטי נראית בחורה שמקפצת על טרמפולינה בניסיון להגיע אל החלון לשם ניקוי מבחוץ. בחלון הבנין ממול עומדת בחורה ומתבוננת בה באירוניה מאחר ולחלון שלה, המג'יקליל, יש פתיחה פנימה על ציר ולכן היא לא נאלצת להתאמץ לצורך ניקוי החלון.
חלון המג'יקליל הינו פיתוח בלעדי של חברת קליל תעשיות. יתרונו של פיתוח טכנולוגי זה הוא בשילוב העיצוב והסגנון יחד עם בטיחות ונוחות השימוש. במקום להדרש להוציא כנף חלון כבדה מהמסילה, ניתן בעזרת ידית אחת לפתוח את הכנף על ציר כלפי פנים החדר.
ניתן לבחור את חלון המג'יקליל בסגנון בלגי כולל התאמה של צבע וידיות לפי טעם אישי. בנוסף, המג'יקליל קיים גם בסגנון קלאסי, בדגם המוביל מסדרת 7000, המצוי כמעט בכל בית בישראל. היתרון שמציגה קליל בסדרה זו, הוא האפשרות לשדרג את החלון לפתיחת מג'יקליל בהחלפת כנף החלון בלבד.
מנהל השיווק של קליל תעשיות, ניר עמית, אומר כי: בקליל קשובים לצרכי הבונים והמשפצים. אנו שוקדים באופן תדיר על פיתוחים חדשים. בקליל רואים חשיבות עליונה בשילוב העיצוב והסגנון, יחד עם בטיחות ונוחות השימוש.