חברת אס סי ג'ונסון, תאגיד הענק הבינלאומי העוסק בפיתוח וייצור מוצרים לטיפוח הבית ולטיפוח אישי, יוצא בימים אלה בקמפיין טלוויזיה בישראל למותג המוביל של החברה - דאק (Duck).
המותג דאק מתמחה במגוון פתרונות מתקדמים לחדרי השרותים ומוביל בעולם את הקטגורייה. בישראל נכנס המותג לפעילות לפני כ-10 שנים, ומאז הוא מוכיח עלייה עקבית ויציבות במובילות הקטגורית של ניקיון אסלות, שנה אחרי שנה.
המותג מציע מגוון של פתרונות איכותיים ואפקטיביים בנקיון אסלות, המבוססים כולם על נוסחת ג'ל בלעדית, שפותחה במעבדות החברה. הקמפיין הנוכחי יבליט את הסדרה החדשה של הג'ל לנקיון אסלה: סדרת ג'ל מחסל ומנטרל ריחות רעים בשרותים.
לדברי יעל ארצי, מנכ"ל אס סי ג'ונסון ישראל, אסטרטגיית הקמפיין היא להציג את מוצרי הג'ל כ"דור החדש" של עולם הניקיון. הם מהווים קפיצת מדרגה אל מול מוצרים מהדור הישן, הן בנוחות השימוש והן באיכות הביצוע.
הקמפיין מציג דמות אנימציה חדשה של הברווז, ה-brand character של המותג בכל העולם. לדברי נטלי ורטהימר, מנהלת תחום מותגים באס סי ג'ונסון ישראל, דמות הברווז חודשה לצורך התאמתה לפיתוחים החדשים של החברה, המבוססים על נוסחאות נקיון מתקדמות וחזקות יותר המעניקות לצרכן ערך מוסף. כתוצאה מכך, הברווז הפך מודרני יותר, בזכות אנימציית תלת מימד והוא משדר עוצמה, ביטחון וקריאייטיביות.
לדברי ורטהימר, הסרטון מציג מצב מוכר מחיי היום-יום שלנו: אמא וילד נראים מוטרדים בגלל ריח לא נעים מהשרותים. האם מתקינה על דופן האסלה את דאק ג'ל אסלה מנטרל ריחות והריחות הרעים מחוסלים בזכות נוסחת הג'ל הפעיל של דאק, המחסל את החיידקים הגורמים לאותם ריחות לא נעימים בשרותים.
אסטרטגיית הפרסום נועדה, בין השאר, לחשוף לאורך השנה את הצרכן למשפחת דאק, המספקת מגוון פתרונות מתקדמים לניקיון אסלה ולתמוך בפעילות השיווקית של החברה, הממוקדת בגידול נתח השוק ובביסוס נוסף של מעמדו המוביל של המותג דאק בשוק.
קמפיין הפרסום הופק באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB.
קרדיטים: סופרוויזר - יעל ניצן; תקציבאית - חלי ברוק; פלנינג - מירב בלידן, רוני סמסונוב; מנהל קריאייטיב - אורי גנות; ארטדיירקטור - אלדד לוי; קופירייטר - איתי פיזנטי.