לראשונה בישראל, רשת האופנה GRIP משיקה מערכת Wishi באתר הבית. המערכת מאפשרת ללקוחה הצצה לקטלוג הרשת והורדה של פרטי האופנה אותם היא בוחרת, ישירות אל מכשיר הסלולר הפרטי שלה. התהליך מתבצע בכך שהגולשת יוצרת לעצמה מעין "רשימת קניות" אישית של פריטי הלבוש בהם היא חושקת לארון הבגדים הפרטי שלה, תוך כדי סימון פריטים אלו.
בשלב הבא, באמצעות שליחת הודעת SMS - Wishi מאפשרת ללקוחה לקבל ישירות לנייד הפרטי שלה את תמונות הפריטים שבחרה. מרגע זה נהנית הלקוחה מקטלוג אופנה אישי אותו יצרה בעצמה, הנשלח אליה ישירות לנייד, אותו תוכל להציג בפני חבריה ובכלל.
דרך זו מאפשרת ללקוחות להגיע לחנות עם "רשימת המשאלות" ולהציג בפני המוכרות את תמונת הפריט שבחרה הלקוחה, מה שמקל על חוויית הקנייה, כשהמוכרת בחנות מבינה מיד מה הלקוחה מחפשת.
בנוסף, בכניסה למערכת ה-Wishi מציעה GRIP קופוני הנחות עם הטבות שונות, לדוגמה גופיה מתנה לאלף הלקוחות הראשונות שיכנסו למערכת.
רשת האופנה GRIP השקיעה כ-50,000 שקלים במערכת ה-Wishi, זאת כדי להמשיך ולספק מענה אופנתי לקהל הלקוחות הרחב והמגוון מכל גווני הקשת הישראלית שרכשה הרשת במהלך השנים.
מערכת Wishi מספקת ללקוחות GRIP את הדרך המהירה ליצירת רשימת משאלות אישית שתקל על דרך הקנייה שלהן ובנוסף תעניק להן הטבות ובמחיר של SMS בחינם.
פשוט מאוד, נכנסים, מסמנים ומסמסים, הכל עניין של טכנולוגיה. מערכת Wishi היא טכנולוגיה שפותחה על-ידי חברת BlueBT, המתמחה במתן פתרונות שיווק, פרסום וקידום עסקים באינטרנט, לצרכים שונים ומגוונים.
מבצע השקה: גופייה מתנה ל-1000 הגולשות הראשונות באתר שיכנסו למערכת Wishi. עלות שליחת SMS - חינם.
www.gripfashion.co.il.