|
איתן ששון [צילום: יניב סופר]
|
|
|
|
|
רשת ניו-פארם תעלה בשבת הקרובה ה-29.8.09 עם קמפיין חדש וראשון לקראת החגים, אשר במסגרתו תציג את המבצע המרכזי לקראת החג: מוצר שני ב-1 שקל בלבד על אלפי פריטים וממגוון קטגוריות, ביניהן קוסמטיקה, טואלטיקה, תינוקות וניקיון.
במבצע ישתתפו אלפי פריטים ממגוון רחב של מחלקות וקטגוריות: איפור, טיפוח קוסמטי, תחליבי רחצה, קרמים לגוף, מוצרי טיפוח לשיער, אביזרים ומוצרי טיפוח לתינוקות, מוצרי ניקיון לבית ועוד.
הקמפיין החדש, שנאמד בעלות כוללת של כ-1.5 מיליון שקלים, יעלה במוצ"ש ה-29.8.09 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, ויכלול: פרסום T.V בערוצים המסחריים 2, 10 ו-9, קמפיין רדיו, עיתונות ארצית ומקומית, ופעילויות קידום מכירות בסניפי הרשת. כמו-כן, יערך מסע פרסום נוסף המיועד למגזר הרוסי, הערבי והחרדי.
סמנכ"ל השיווק של ניו-פארם, איתן ששון, צופה הכפלה בשיעור המכירות החודשי לעומת אוגוסט אשתקד, וזאת בעקבות אטרקטיביות המבצעים וקמפיין הפרסום הרחב.
לדבריו, "בחרנו להקדים את מבצעי החג בשוק ולהציע ללקוחותינו את מחירי החג האטרקטיביים שנהוג לפגוש בדרך-כלל ימים ספורים לפני החג. וזאת על-מנת שלקוחותינו יוכלו להיערך עם הקניות, הפינוקים האישיים והמתנות, בזמנם הפנוי ולא בזמן הבישולים והארגונים שלפני החג".
"חגיגת ניו סייל הפכה לחגיגה מסורתית בניו-פארם לה מחכה הצרכן, והשנה אף העמקנו והרחבנו את הקטגוריות וכמות הפריטים המשתתפים במבצע", דברי ששון.
המבצע יימשך עד ה-3.09.09 בכל סניפי ניו-פארם ברחבי הארץ.