רשת מגה-ספורט מעלה קמפיין חדש לקראת החגים הקרבים, בתקציב של 1.5 מיליון שקלים. מטרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין, היא לקרוא לצרכנים להתחדש לרגל החגים במחירים אטרקטיביים. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, וקמפיין טלוויזיה במשך שבועיים בסכום השקעה של 1.5 שקלים.
לדברי מנכ"ל רשת מגה ספורט, גולן סימנטוב: "אנו גאים לצאת בקמפיין חגים שיבליט את החדשנות והאטרקטיביות של המוצרים ברשת כמו-כן את השקת הקולקציות החדשות של מגוון המותגים המובילים במחירים אטרקטיביים במיוחד. קמפיין שיוכיח כי החגים הם הזדמנות נהדרת לרכוש אופניים חדשים לילדים ולהחליף את נעלי הספורט במחירים שווים לכל כיס".
על רשת מגה ספורט
מגה ספורט היא הרשת המובילה והגדולה בישראל בתחום הספורט, הרשת משווקת הנעלה, ביגוד וציוד ספורט מקצועי של המותגים המובילים בעולם וזאת במטרה להבטיח ללקוחותיה חווית קניה אקטיבית, איכותית וכדאית. הרשת הוקמה בשנת 1996 עם פתיחת חנות הדגל בחיפה, במשך השנים הרשת גדלה והתפתחה לאחת המובילות בתחום מוצרי הספורט בישראל וכיום היא מונה 34 סניפים הפרוסים מקריית שמונה ועד אילת, בקניונים ובמרכזי קניות מובילים בישראל. הרשת מציעה מגוון רחב של מוצרים לעוסקים בספורט מקצועי או חובבני בענפי הספורט השונים, ניתן למצוא כחצי מיליון פריטים של מיטב אופנת הספורט וההנעלה לנשים, גברים וילדים ובנוסף אביזרים ומכשירי כושר של המותגים המובילים בעולם. מגה ספורט מספקת מענה אולטימטיבי לאוהבי הספורט באשר הם.