זאפ, אתר השוואת המחירים הגדול והמוביל בישראל, יוצא בשיתוף פעולה יחד עם אתר Pricesal במסגרתו תיערך השוואת מחירים של סלי מוצרים ברשתות השיווק. סל המוצרים הראשון שנבדק הוא סל מוצרי הניקיון, מבדיקה זו עולה כי הפער בין סל מוצרי ניקיון ברשתות השיווק השונות עומד על כ21%. השוואת המחירים בין רשתות השיווק, נעשתה בין שבעה סניפים נבחרים.
הסל שנבדק כלל 12 מוצרי ניקיון שונים: לרצפה, לשטיפת כלים, נקיון משטחים ועוד. מהסקר עולה כי הפער הגדול ביותר במחירי המוצרים עמד על 63% (מנקה אסלות 00 זוג), וממוצע פערי המחירים עמד על 31%. סל מוצרי הניקוי הזול ביותר נמצא בסניף ממן באשדוד והוא עמד על 290 שקלים, ואילו הסל היקר ביותר היה בסניף מגה בעיר ברמת גן שעמד על 352 שקלים.
עוד עולה מהסקר כי הסניפים השכונתיים, יקרים באופן מהותי מאשר רשתות השיווק הדיסקאונט - הנמצאות לרוב באזורי התעשיה, דבר המחייב נסיעה של מספר דקות ממקום המגורים או מקום העבודה.
איתן זינגר, מנכ"ל זאפ, ציין כי "אתר זאפ ממשיך להציע לגולשים ערך מוסף אמיתי ומסייע להם לבצע את ההחלטות הצרכניות הנבונות ביותר. במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם אתר פרייסל, נוכל להביא לגולשים שלנו השוואת מחירים בתחומי צריכה רחבים, בהם טרם נגענו ובכך לסייע להם להוזיל את הוצאותיהם מדי יום".
זאפ הינו אתר השוואת המחירים הגדול, הוותיק והמוביל בישראל עם למעלה מ-1.5 מיליון גולשים בחודש. הוא מדורג בין עשרת האתרים הפופולריים בישראל לפי סקר TIM, ומאפשר השוואת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים מחשמל אלקטרוניקה ומחשבים ועד מוצרי ריהוט לבית, לגן ולמשרד, מוצרי ילדים, בישום, קוסמטיקה ועוד.